🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26335.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

گوشی گیمینگ ویوو iQOO Neo 855 با چیپست اسنپدراگون 855 معرفی شد

کمپانی چینی ویوو از جدیدترین گوشی گیمینگ خود در خانواده iQOO با نام iQOO Neo 855 رونمایی کرد. این گوشی با بهره مندی از چیپست اسنپدراگون 855 و پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی از ...

کمپانی چینی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کردکوی استان گلستان - ویوو از جدیدترین گوشی گیمینگ خود در خانواده iQOO با نام iQOO Neo 855 رونمایی کرد. - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کردکوی استان گلستان - این گوشی با بهره مندی از چیپست اسنپدراگون 855 و پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی از هم اکنون قابل پیش خرید بوده و از تاریخ اول نوامبر (10 آبان) به دست مشتری خواهد رسید.

گوشی گیمینگ iQOO Neo 855 از نمایشگر سوپر امولد به ابعاد 6.38 - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کردکوی استان گلستان - اینچ با - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کردکوی استان گلستان - نسبت تصویر 19.5 به 9 بهره مند است. حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش تعبیه شده و نسبت نمایشگر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کردکوی استان گلستان - به بدنه نیز 90 درصد است. باتری گوشی 4500 میلی آمپر ساعتی بوده و به گفته سازنده نسبت به نسل قبل 30 درصد سریع تر به طور کامل شارژ می شود.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کردکوی استان گلستان

ناچ قطره ای در بالای نمایشگر پذیرای دوربین 12 مگاپیکسلی سلفی با ضریب اف 2.0 و تکنولوژی دوال - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کردکوی استان گلستان - پیکسل است. این دوربین برای باز کردن قفل صفحه هم به کار رفته و با استفاده از هوش مصنوعی زیباسازی عکس ها را انجام می دهد.

در پنل پشتی گوشی iQOO Neo 855 پیکربندی دوربین سه گانه به چشم می خورد که شامل سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.79، حسگر 8 مگاپیکسلی عریض با ضریب اف 2.2 و سنسور 2 مگاپیکسلی عمق سنج است.

گوشی مورد بحث برای عملکرد بهتر در اجرای بازی ها حالت های Game Magic Box و Game Space 2.5 را ارائه می کند و سیستم خنک کنندگی مایع در همکاری با ویژگی مدیریت گرما به نام Cooling Turbo گوشی را حین پردازش های سنگین در دمای بهینه نگه می دارد.

گوشی iQOO Neo 855 با سیستم عامل اندروید پای که رابطه کاربری فان تاچ 9 روی آن سوار شده در سه رنگ بنفش، سفید و مشکی و در چهار مدل با شروع قیمت 280 - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کردکوی استان گلستان - دلار برای مدل 6/64 گیگابایتی تا - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کردکوی استان گلستان - 380 دلار برای مدل 8/256 گیگابایتی، از - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کردکوی استان گلستان - هم اکنون تا تاریخ 31 اکتبر (9 آبان) قابل پیش خرید است. پس از این تاریخ ارسال آن به آدرس مشتری های اولیه و عرضه در خرده فروشی ها آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone