🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26309.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

رکورد طولانی ترین پرواز مسافربری بدون توقف دنیا شکسته شد

شرکت هواپیمایی کانتاس (Qantas) موفق به ثبت رکورد طولانی ترین مسافرت هوایی بدون توقف شد و با این کار علاوه بر رکوردشکنی به علم نیز کمک کرد. شرکت هواپیمایی استرالیایی کانتاس به منظور مطالعه روی ...

شرکت هواپیمایی کانتاس (Qantas) موفق به ثبت رکورد طولانی ترین مسافرت هوایی بدون توقف شد و با این کار علاوه بر رکوردشکنی به علم نیز کمک کرد.

شرکت هواپیمایی استرالیایی کانتاس به منظور مطالعه روی اثرات پروازهای طولانی مدت روی مسافرین، اولین پرواز بدون توقف از مبدا شهر نیویورک به مقصد سیدنی را انجام داد.

در این پرواز 19 ساعت و 16 دقیقه ای امواج مغزی خلبانان، ملاتونین (Melatonin) و هوشیاری عمومی آنها مورد مطالعه قرار گرفت. اثرات ضدپرواززدگی یا آنتی جت لگ (Anti-jetlag) همانند تغییرات در نورپردازی کابین و وعده های غذایی نیز روی سرنشینان پرواز بررسی شد. در طول مدت پرواز مسافران برای کمک به گردش خون بهتر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - نرمش می کردند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان

شرکت کانتاس به عنوان بخشی از پروژه Sunrise خود برای مطالعه روی آثار پروازهای - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - طولانی مدت روی سلامتی، یک پرواز از لندن به سیدنی را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - در ماه نوامبر و یک پرواز دیگر از نیویورک به سیدنی را در ماه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - دسامبر انجام خواهد داد.

پرواز مورد بحث حدودا 3 ساعت دیرتر از پروازهای بدون توقف معمول شرکت کانتاس انجام شد اما مقدار ناچیزی زودتر از آنها به مقصد رسید که به صرفه جویی قابل ملاحظه در زمان منجر می شود. همچنین تصمیم این شرکت برای روشن نگه داشتن چراغ های کابین در شش ساعت از مدت پرواز به منظور شبیه سازی شرایط شهر سیدنی به کاهش اثرات پرواززدگی کمک کرد.

با وجود نکات مثبت، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - مانع بزرگی بر سر راه پروازهای طولانی مدت وجود دارد که از فراگیر شدن آنها جلوگیری می کند. از جمله این موانع می توان به محدودیت در تعداد مسافرین برای صرفه جویی در مصرف سوخت اشاره کرد. در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - پرواز مورد بحث از هواپیمای بوئینگ 9-787 استفاده شده بود که در حالت معمول گنجایش حمل 280 نفر مسافر همراه با خدمه را دارد ولی برای این آزمایش فقط 49 سرنشین حمل می کرد.

با وجود محدودیت ها و موانع ذکر شده، پرواز بدون توقف همانند آنچه در این آزمایش دیدیم می تواند در آینده - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - برای صرفه جویی در زمان مورد استفاده قرار گرفته و یا برای مسافرین عجولی که به هیچ وقت توقف های بین دو پرواز را دوست ندارند، به کار گرفته شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone