🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26324.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ پشتیبانی از لینوکس روی دکس را متوقف کرد

تجربه کاربری دسکتاپ از طریق اتصال موبایل به نمایشگر یکی از جالب ترین قابلیت هایی بود که از چند سال قبل به اولویت سازندگان موبایل بدل شد. سامسونگ و هواوی هرکدام به نوعی این ویژگی ...

تجربه کاربری دسکتاپ از طریق اتصال موبایل به نمایشگر یکی از جالب ترین قابلیت هایی بود که از چند سال قبل به اولویت سازندگان موبایل بدل شد. سامسونگ و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سرخرود استان مازندران - هواوی هرکدام به نوعی این ویژگی را در محصولاتشان پیاده کردند تا شما بتوانید از گوشی قدرتمند به شکل بهینه تری استفاده کنید. حالا سامسونگ که برای اولین بار این ویژگی را معرفی کرد، خبر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سرخرود استان مازندران - از پایان کار برنامه لینوکس روی دکس (Linux on Dex) می دهد.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سرخرود استان مازندران

لینوکس روی دکس به شما اجازه می - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سرخرود استان مازندران - داد تا سیستم عامل لینوکس را با استفاده از گوشی گلکسی روی دسکتاپ اجرا کنید. غول تکنولوژی کره جنوبی در ایمیلی به اعضای برنامه بتای این قابلیت خبر از پایان فعالیت آن داده. به گفته سامسونگ، پشتیبانی از توزیع اوبونتو توسط این شرکت به پایان رسیده است:

با تشکر از شما برای پشتیبانی از بتای لینوکس روی دکس، توسعه لینوکس روی دکس به لطف علاقه کاربران و بازخوردهای ارزشمند شما ممکن شده بود. متأسفانه ما پایان این برنامه بتا را اعلام می کنیم و دیگر این برنامه را پشتیبانی نخواهیم کرد.

توجه: لینوکس روی دکس در اندروید 10 بتا - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سرخرود استان مازندران - پشتیبانی نمی شود. زمانی که - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سرخرود استان مازندران - دستگاه خود را - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سرخرود استان مازندران - به نسخه 10 اندروید آپدیت کنید، دیگر نمی توانید به نسخه 9 برگردید.

بنابراین با عرضه آپدیت اندروید 10 که هم اکنون برای بعضی از گوشی های سامسونگ در جریان است، پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سرخرود استان مازندران - از لینوکس روی دکس متوقف می شود. شاید شرکت سازنده برنامه شبیه ساز لینوکس روی اندروید، که سامسونگ هم از محصول آنها استفاده می کرد، به خاطر رعایت نکردن برخی مسائل امنیتی از سوی گوگل محدود شده است.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سرخرود استان مازندران

با توجه به وضعیت فوق - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سرخرود استان مازندران - اگر تابحال از لینوکس روی دکس استفاده کرده اید، بهتر است از اطلاعاتتان پشتیبان تهیه کنید تا پس از آپدیت به اندروید 10 به مشکل نخورید. گفتنیست راه های دیگری برای پشتیبانی از لینوکس روی هسته اندروید نیز وجود دارد، اما هیچکدام - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سرخرود استان مازندران - از آنها به خوبی لینوکس روی دکس کار نمی کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone