🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  5. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26320.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

تپ‌سی از فردا خدمات سلامتی رایگان به سفیران‌ خود ارائه می‌دهد

از فردا در تهران خدمات سلامتی رایگان به رانندگان تپ‌سی ارائه می‌شود. همزمان با روز ورزش و تندرستی، رانندگان تپ‌سی می‌توانند با مراجعه به ایستگاه‌های سلامتی که در ۱۴ نقطه تهران مستقر شده‌اند، از خدمات رایگان ...

از فردا در تهران خدمات سلامتی رایگان به رانندگان تپ‌سی ارائه می‌شود. همزمان با روز ورزش و تندرستی، رانندگان تپ‌سی می‌توانند با - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بیجار استان کردستان - مراجعه به ایستگاه‌های سلامتی که در ۱۴ نقطه تهران مستقر شده‌اند، از خدمات رایگان این مراکز برخوردار شوند.

به گزارش روابط عمومی تپ‌سی، ایستگاه‌های سلامتی تپ‌سی که از فردا به مدت سه روز یعنی از ۲۹ مهر تا اول آبان فعال خواهند بود و خدماتی همچون تست قند، فشار خون، مشاوره ورزشی و تغذیه به کاربران ارائه می‌دهند. تپ‌سی می‌گوید این اقدام را با هدف ارتقاء سلامت رانندگان این شرکت صورت داده و این یکی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بیجار استان کردستان - از خدماتی است که این ناوگان - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بیجار استان کردستان - در جهت پاسخ به خواسته‌های سفیران و افزایش رضایتمندی آنها انجام داده است.

تپ‌سی می‌گوید خدمات این ایستگاه‌ها با همکاری شبکه بهداشت، تحت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بیجار استان کردستان - نظارت دانشگاه شهید بهشتی و توسط مراقبین سلامت که دارای مجوز وزارت بهداشت هستند ارائه می‌شود. ضمن آنکه رانندگان علاوه بر انجام آزمایش‌های سلامتی، می‌توانند متناسب با شرایط جسمی خود و نتیجه آزمایش‌هایشان، از مشاوره تغذیه و آموزش حرکت‌های ورزشی متناسب با ساعت‌های طولانی رانندگی که در این ایستگا‌ه‌ها ارائه می‌شود هم بهره‌ ببرند.

لازم به ذکر است افرادی که - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بیجار استان کردستان - پس از مراجعه به این ایستگاه‌های سلامتی و انجام آزمایش متوجه شدند که قند خون بالایی دارند، همزمان با روز جهانی دیابت (۲۳آبان) می‌توانند پس از معرفی از سوی تپ‌سی به شبکه بهداشت برای پیگیری و درمان مراجعه کنند. طبق اعلام تپ‌سی ایستگاه‌های سلامتی در آینده در سایر شهرها نیز راه‌اندازی می‌شوند تا خدمات مشابهی را به سفیران تپ‌سی در شهرهای دیگر ارائه دهند.

مناطقی که ایستگاه‌های سلامت تپ‌سی در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بیجار استان کردستان - آنها مستقر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بیجار استان کردستان - خواهند شد عبارتند از: میدان ونک ضلع غربی، پارک وی ضلع شرقی، سهروردی شمالی جنب مرکز خرید اندیشه، شریعتی جنوب به شمال بالاتر از نان سحر (بالاتر از قلهک)، فلکه اول تهرانپارس ضلع شرقی، میدان نبودت ضلع جنوب غربی، میدان هروی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بیجار استان کردستان - ضلع جنوب غربی، میدان تجریش ضلع جنوب، میدان هفت تیر ضلع شمال غربی، میدان کاج ضلع شمال شرقی، فلکه دوم صادقیه ضلع شمال غربی، میدان انقلاب ضلع شمال شرقی، میدان ولیعصر ضلع جنوب شرقی، میدان پونک.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سارنیا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
وای چقدر خوبه که شرکت تعمیرچی، تعمیرات مایکروفر بایترون BMW-34RGS رو در خدمت مشتریانش قرار می‌ده. من هم چند وقت پیش تجربه مشابهی با این شرکت داشتم و باید بگم خیلی راضی بودم. به شدت به همه توصیه می‌کنم که اگه به مشکلات تعمیراتی دچار شدن، از خدمات این شرکت استفاده کنند. با احترام



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone