🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26316.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

تلاش نافرجام فرد چینی برای قاچاق تسلیحات نظامی آمریکا

رقابت نظامی میان چین و آمریکا به حدی جدی دنبال می‌شود که هیچ کدام از این دو کشور قدرت‌مند به یکدیگر رحم نمی‌کنند. جدیدترین مورد این کشمکش‌‌های نظامی و اقتصادی هم مربوط به شهروند چینی ...

رقابت نظامی میان چین - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - و آمریکا به حدی جدی دنبال می‌شود که هیچ کدام از این دو کشور قدرت‌مند - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - به یکدیگر رحم نمی‌کنند. جدیدترین مورد این کشمکش‌‌های نظامی و اقتصادی هم مربوط به شهروند چینی می‌شود که پس از ۲ سال به - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - دلیل قاچاق تسلیحات نظامی آمریکایی دستگیر شده است.

تاو لی (Tao Li) چهل ساله بین دسامبر ۲۰۱۶ و ژانویه ۲۰۱۸ تلاش‌هایی برای خرید تقویت‌کننده‌های مقاوم به اشعه و همچنین مدار‌های نظارتی ازطرفین آمریکایی خود انجام داده است. این تجهیزات توان تحمل میزان بالایی از تشعشعات و حرارت را دارند و به همین دلیل برای اهداف نظامی و فضایی مناسب تلقی می‌شوند. - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - در نتیجه به دلیل کاربرد‌های خاص این دستگاه‌ها، دولت آمریکا برای صادرات آن‌ها به جایی خارج از خاک این کشور، مجوز‌هایی را در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - نظر گرفته است.

با این حال به دلیل مصارف نظامی این دستگاه‌ها، دولت آمریکا تمام درخواست‌های چین برای گرفتن مجوز صادرات این دستگاه‌ها را رد می‌کند و در نتیجه آقای لی هم نتوانسته چنین مجوز‌هایی را از دولت امریکا اخذ کند. به همین دلیل آقای لی که - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - آن زمان در چین زندگی می‌کرد، حاضر بود برای صادرات این دستگاه‌ها، هزینه خطر (Risk - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - Fee) را هم پرداخت کند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان

دلیل پرداخت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - این هزینه اضافی، خطر‌های موجود در رابطه با قاچاق تسلیحات نظامی بدون مجوز از مرز‌های آمریکا عنوان شده است و آقای لی از طریق بانکی در چین، این پول را به شرکای آمریکایی خود پرداخت کرده بود. وی زمانی گیر افتاد که پلیس امنیت آمریکا با جا زدن خود به عنوان یکی از این شرکای آمریکایی، توانست او را در حین ملاقات با دیگر تامین کننده آمریکایی در فرودگاه لس آنجلس - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - دستگیر کند.

پس از بررسی جرایم آقای لی، وی به ۴۰ ماه زندان و ۳ سال آزادی مشروط محکوم شد. یکی از ماموران سازمان امنیت آمریکا در این رابطه می‌گوید:

یکی از اولویت‌های این سازمان جلوگیری از سوءاستفاده از محصولات نظامی آمریکا است و ما با تلاش هر چه تمام‌تر برای این کار تلاش خواهیم کرد.

البته دولت چین در این رابطه اظهار نظری نکرده است و باید دید که پایان این داستان چگونه رقم خواهد خورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone