🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26332.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

با مسواک اورال بی Genius X و هوش مصنوعی آن دیگر نمی‌توانید بد مسواک بزنید

اصلاً فکر نمی کردیم پای هوش مصنوعی به دهان هم باز شود ولی حالا شرکت اورال بی با مسواک برقی اورال بی Genius X چنین کاری کرده است. این مسواک 220 دلاری با بهره مندی ...

اصلاً فکر نمی کردیم پای هوش مصنوعی به دهان هم باز شود ولی حالا شرکت اورال بی با مسواک برقی اورال بی Genius X چنین کاری کرده است. این مسواک 220 دلاری با بهره مندی از هوش مصنوعی به کاربر کمک می - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سبزوار استان خراسان - کند تا دندان های خود را بهتر مسواک کند.

مسواک اورال بی Genius X از طریق بلوتوث به اپلیکیشن اختصاصی وصل شده و زمانی که کاربر مسواک زدن را شروع می کند، اپلیکیشن با نمایش دادن یک تایمر، مدت زمان مسواک زدن را به - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سبزوار استان خراسان - کاربر نشان داده و او را برای شستن قسمت های مختلف دهان راهنمایی می کند.

به گفته اورال بی، مسواک Genius X به کمک سنسورها وارد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سبزوار استان خراسان - آمدن فشار بیش از حد روی دندان ها و همچنین نکشیده شدن برس به میزان کافی روی برخی دندان ها را تشخیص می دهد و داده های سنسورها را به اپ ارسال می کند. - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سبزوار استان خراسان - اپلیکیشن به کمک الگوریتم هوش مصنوعی این داده ها را آنالیز کرده و کاربر را برای - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سبزوار استان خراسان - بهتر مسواک زدن - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سبزوار استان خراسان - راهنمایی می کند و در نهایت به او امتیاز - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سبزوار استان خراسان - می دهد.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سبزوار استان خراسان
قاب مسافرتی مسواک 220 دلاری اورال بی Genius X تلفن هوشمند - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سبزوار استان خراسان - کاربر را هم - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سبزوار استان خراسان - شارژ می کند.

مسواک Genius X اولین محصول قابل اتصال شرکت اورال بی نیست. این - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سبزوار استان خراسان - کمپانی سال 2014 یک مسواک بلوتوثی به بازار عرضه کرد که با مشورت دندانپزشک قابلیت برنامه ریزی داشت. این شرکت سال 2016 سری Genius را معرفی کرد. مدل های اولیه در این سری برای دنبال کردن مسواک زدن کاربر به دوربین گوشی وابسته بودند و کاربر باید گوشی خود را - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سبزوار استان خراسان - روی نگهدارنده نصب می کرد که بعد از مدتی دردسرساز می شد.

یکی از کاربران سایت فوربز مسواک اورال بی Genius X را بررسی کرده و عملکرد اپلیکیشن در تشخیص موقعیت مسواک در دهان را مثبت ارزیابی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سبزوار استان خراسان - کرده. یکی از کاربران یوتیوب نیز پا را فراتر گذاشته و - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سبزوار استان خراسان - یک بررسی مفصل تقریباً نیم ساعته از این محصول در یوتیوب منتشر کرده و حسابی از آن تعریف کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone