🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26304.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

عملکرد ناامیدکننده وان پلاس 7T در تست مقاومت [تماشا کنید]

بعد از معرفی هر گوشی شاخصی انتظار چند رویداد را پس از آن داریم که سخت‌ترین آنها تست مقاومت زک نلسون است. اینبار پای وان پلاس 7T به این مسلخ باز شده اما سرنوشت چندان خوشی ...

بعد از معرفی هر گوشی شاخصی انتظار چند رویداد را پس از آن داریم که سخت‌ترین آنها تست مقاومت زک نلسون است. اینبار پای وان پلاس 7T به این مسلخ باز شده اما سرنوشت چندان خوشی در انتظار پرچمدار چینی ها نبود.

وان پلاس 7T اوایل ماه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - جاری معرفی شد و از از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. خرید موبایلی با این مشخصات در کنار شارژ سریع ۳۰ واتی با قیمت ۵۹۹ دلار مقرون - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - به صرفه به نظر می رسد اما بهتر است قبل از خرید ادامه مطلب را بخوانید.

تست مقاومت وان پلاس 7T با آزمون خراش - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - شروع شده و طبق معمول در سطوح ۶ و ۷ نخستین خط و خش ها روی پوشش گوریلا گلس پدیدار می شوند. پس از آن شاهد جان به در بردن نمایشگر ۶.۵۵ اینچی با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی از شعله آتش هستیم که با توجه به نوع پنل دور - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - از انتظار هم - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - نبود.

در مرحله بعد نوبت به - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - تست خمش می رسد و اینجاست که وان پلاس 7T کم می آورد. هرچند پرچمدار جدید چینی ها از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند با این - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - حال پنل پشتی گوشی از جنس شیشه ساخته شده. این پنل بی جان نه تنها کارایی خاصی ندارد بلکه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - به محض وارد شدن فشار از - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - لبه به سمت دوربین ترک می خورد.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان

علی رغم این اتفاق گوشی هنوز هم به درستی کار می کند. زک با اشاره به اینکه وان پلاس ۷ پرو از این تست جان سالم به در برده، ساختار مدور دوربین را دلیل احتمالی کاهش مقاومت نسخه فعلی عنوان می کند.

با توجه به فقدان شارژ بی سیم احتمالا بسیاری از کاربران ترجیح می دهند به جای استفاده محتاطانه از یک گوشی با - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - پنل شیشه ای یا دوربین مدور، با خیال راحت از موبایلی با بدنه‌ای مقاوم بهره ببرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ورهرام نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
عرض ادب آیا اطراف ریگ سیاه بیجار مایکروفر تکنوگاز TGM-1C2KP هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در ریگ سیاه شهر بیجار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر پریفام نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام رفقا سایت ***** مایکروفر تکنوگاز TGM-1C2KP شما را با نازلترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone