🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جهرم استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جهرم استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  3. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26339.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

الگوریتم جستجوی گوگل حالا جملات را بهتر درک می‌کند

الگوریتم جستجوی گوگل شاهد یکی از بزرگترین به‌روزرسانی های چند سال اخیر است که به درک بهتر معنی جملات منجر می شود. هدف گوگل از این تغییرات درک بهتر منظور کاربر حین انجام جستجو است ...

الگوریتم جستجوی گوگل شاهد یکی از بزرگترین به‌روزرسانی های چند سال اخیر است که به درک بهتر معنی جملات منجر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جهرم استان فارس - می شود.

هدف گوگل از این تغییرات درک بهتر منظور کاربر حین انجام جستجو - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جهرم استان فارس - است و در این راستا از تکنیک - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جهرم استان فارس - های شبکه سازی عصبی استفاده می کند. در این روش الگوریتم به جای درک معنی واژگان، منظور کاربر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جهرم استان فارس - از - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جهرم استان فارس - جستجو را درک می کند. روش جدید فعلا تنها با زبان انگلیسی سازگاری دارد و از هر ۱۰ سوال یک مورد را بهتر درک می کند اما در آینده زبان های دیگری نیز به آن اضافه خواهند شد.

الگوریتم جستجوی گوگل بیشتر روی عبارت های طولانی متمرکز است و در واقع این روزها گوگل ترجیح می دهند کاربران به جای چند کلمه کلیدی پشت سرهم، یک - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جهرم استان فارس - جمله را جستجو کنند چرا که تفسیر و ارائه نتایج مرتبط با آن برای موتور جستجو آسانتر است.

این کمپانی برای نمایش کارایی الگوریتم جدید به جمله «آیا می توان با نسخه فرد دیگری دارو تهیه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جهرم استان فارس - کرد» اشاره کرد که در - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جهرم استان فارس - سیستم قبلی به خوبی درک نمی شد اما الگوریتم - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جهرم استان فارس - جدید معنی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جهرم استان فارس - «فرد دیگری» را به خوبی درک کرده و نتایج درست را - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جهرم استان فارس - بر اساس آن نمایش می دهد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جهرم استان فارس

گوگل برای  درک بهتر جملات برای نخستین - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جهرم استان فارس - بار از جدیدترین واحدهای پردازش تنسور (TPU) در سیستم های مربوط به موتور جستجو استفاده کرده است. فناوری پشت صحنه نیز شبکه عصبی «BERT» نام دارد که با تکیه بر تکنیک های یادگیری ماشینی زبان طبیعی را پردازش کرده و منظور از جمله را با بررسی جایگاه کلمات و معنای آنها درک می کند.

این تغییر که از هفته جاری پیاده سازی شده، شاید ابتدایی به نظر برسد اما در دنیای جستجو تغییر ۱۰ درصد نتایج گوگل بسیار مهم است و احتمالا متخصصان سئو برای سردرآوردن از نحوه کارکرد آن تا مدتی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جهرم استان فارس - شب ها خواب راحت نخواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سپهرداد نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ جسارتا سمت شهرک ایثارگران جهرم اعزام کارشناس دارید؟
پاسخ: بله در شهرک ایثارگران شهر جهرم خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone