🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  5. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26338.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

تغییر استراتژی اپل؛ افزایش تولید آیفون 11 و کاهش تولید مدل های پرو

آمار فروش خانواده آیفون 11 تا پایان سال جاری میلادی به بیش از 70 میلیون دستگاه خواهد رسید و حالا اپل تصمیم گرفته با تغییر حجم تولید مدل های این خانواده، خودش را با نیاز ...

آمار فروش خانواده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر دستجرد استان قم - آیفون 11 تا پایان سال جاری میلادی به بیش از 70 میلیون دستگاه خواهد رسید و حالا اپل تصمیم گرفته با تغییر حجم تولید مدل های این خانواده، خودش را با نیاز بازار هماهنگ کند.

«جون ژانگ» از مؤسسه «رزنبلت سکیوریتیز» که به تحلیل های بدبینانه از کسب و کار اپل معروف است، می گوید این شرکت فروش 70 میلیونی تا پایان سال را تا حد زیادی مدیون آیفون 11 است که قیمت معقول 700 دلاری دارد. طبق آمار - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر دستجرد استان قم - موجود، اپل از زمان عرضه این گوشی در ماه سپتامبر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر دستجرد استان قم - تاکنون 12 میلیون دستگاه از این مدل را به فروش رسانده که در مقایسه با مدل قبلی یعنی آیفون XR - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر دستجرد استان قم - افزایش 15 درصدی را نشان می دهد.

فروش بسیار خوب آیفون 11 در مقایسه با دو برادر «حرفه ای» اش باعث شده تا اپل حجم سفارشات خود را تغییر دهد. در حال حاضر سفارش آیفون 11 به اندازه 1.6 میلیون دستگاه بیشتر شده است.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر دستجرد استان قم

ژانگ جزئیات بیشتری از عملکرد گوشی های جدید اپل در بازار اعلام نکرده، اما آخرین گزارشات - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر دستجرد استان قم - نشان می دهند این - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر دستجرد استان قم - خانواده فروش فوق - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر دستجرد استان قم - العاده ای را در بازار چین تجربه می کنند و سفارش آیفون در این کشور در ماه سپتامبر 230 درصد افزایش داشته است. محبوبیت خانواده آیفون 11 در اروپا، ژاپن و استرالیا - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر دستجرد استان قم - هم سهم بازار اپل را تا حد زیادی افزایش داده است.

تحلیلگر چینی همچنین می - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر دستجرد استان قم - گوید آیفون 11 پرو و پرو مکس به اندازه کافی در بازار موبایل ندرخشیده اند. آمار فروش این دو مدل در مقایسه با نسل قبل یعنی آیفون XS - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر دستجرد استان قم - و XS مکس در مدت مشابه حدود 15 درصد کاهش دارد و به همین دلیل، اپل حجم تولید این دو گوشی را تا 2 - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر دستجرد استان قم - میلیون دستگاه کاهش خواهد داد.

با در نظر گرفتن تمام جوانب، به نظر می رسد حجم کلی سفارشات آیفون همچنان ثابت خواهد ماند و فقط تمرکز از روی مدل های حرفه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر دستجرد استان قم - ای به مدل ارزان قیمت یعنی آیفون 11 منتقل - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر دستجرد استان قم - شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone