🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26307.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

دارک مود چقدر مصرف باتری آیفون را کاهش می‌دهد؟ [تماشا کنید]

دارک مود یا حالت تاریک یکی از مهم ترین ویژگی های iOS 13 بوده و به سرعت در حال نفوذ کردن به اپلیکیشن های ثالث و وب سایت هاست. وب‌سایت PhoneBuff در جدیدترین آزمایش خود ...

دارک مود یا حالت تاریک یکی از مهم ترین ویژگی های iOS 13 بوده و به سرعت در حال نفوذ کردن - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر تنکابن استان مازندران - به اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر تنکابن استان مازندران - های ثالث و وب سایت هاست. وب‌سایت PhoneBuff در جدیدترین آزمایش خود دارک مود را با لایت - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر تنکابن استان مازندران - مود در آیفون XS مقایسه کرده و تاثیر آن در کاهش مصرف باتری را اندازه گرفته است.

در آزمایش مذکور از دو آیفون XS و دست های رباتیک استفاده شد و کارهای مختلفی همچون تایپ کردن، مسیریابی در نقشه گوگل، تماشای یوتیوب و کارهای دیگر در گوشی ها انجام گرفت. - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر تنکابن استان مازندران - ابتدا ویدیو را ببینید تا در ادامه توضیحات تکمیلی در رابطه با این آزمایش ارائه شوند:

نتیجه این آزمایش جالب و البته تا حدودی قابل پیش بینی بود. همانطور که ملاحظه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر تنکابن استان مازندران - کردید آیفون XS در حالت دارک مود باتری کمتری نسبت به آیفون دیگر با حالت لایت مود مصرف کرد و زمانی که آیفون لایت مود خاموش شد، آیفون دارک مود همچنان 30 درصد باتری داشت.

نمودار مقایسه بین مصرف باتری در حالت دارک مود و لایت مود در آیفون XS را مشاهده می کنید:

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر تنکابن استان مازندران

البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که میزان روشنایی در هر دو گوشی این آزمایش روی 200 نیت تنظیم شده بود؛ بنابراین در تنظیمات روشنایی تاریک تر و روشن تر تفاوت هایی را - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر تنکابن استان مازندران - در مصرف باتری مشاهده خواهید کرد. اما در مجموع آیفونی که حالت دارک مود در آن فعال شده بود از - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر تنکابن استان مازندران - آیفون لایت مود بیشتر روشن ماند.

نباید فراموش کنیم که حالت تاریک وقتی بیشترین تاثیر را روی مصرف باتری می گذارد که نمایشگر از نوع OLED باشد. پیکسل های خاموش در نمایشگرهای اولد هیچ انرژی مصرف نمی کنند اما در نمایشگرهای LED، پیکسل ها تاریک تر می شوند و همچنان به مقدار بسیار کمی از خود نور ساطع می کنند. دلیل کنتراست بهتر این نمایشگرها نیز به همین خاطر است.

با اینکه حالت تاریک را خیلی ها دوست ندارند، ولی ذخیره حدوداً 30 درصد باتری تفاوت بین شارژ کردن و شارژ - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر تنکابن استان مازندران - نکردن است. بنابراین حتی اگر از این قابلیت بدتان می آید، بهتر است برای ذخیره - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر تنکابن استان مازندران - باتری هم که شده هر چند وقت یکبار سراغ آن بروید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهرجو نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
روزتون بخیر جسارتا تعمیرچی آیا شاقوزکتی تنکابن اعزام نیرو داره.
پاسخ: بله در شاقوزکتی شهر تنکابن خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone