🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26314.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

پوست مصنوعی نیشگون گرفتن از موبایل را ممکن می‌کند

محققان فرانسوی پوستی مصنوعی به اسم Skin-On توسعه داده‌اند که در قالب ابزار ورودی امکان تعامل بهتر با گجت ها را فراهم می کند. ما حین تعامل با دیگران از پوست به عنوان نوعی رابط ...

محققان فرانسوی پوستی مصنوعی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - به اسم Skin-On توسعه داده‌اند که در قالب ابزار ورودی امکان تعامل بهتر با گجت ها را فراهم می کند.

ما حین تعامل با دیگران از پوست به عنوان نوعی رابط استفاده می کنیم اما ابزارهای واسط ارتباط مثل گوشی و کامپیوتر به خاطر رابط فاقد روح و احساس، امکان تعامل طبیعی ندارند. آنطور که Marc Teyssier می گوید هدف آنها مجهز کردن دستگاه های الکترونیک به کاملترین رابط انسانی یعنی پوست بوده و در این راستا بافت مصنوعی kin-On را به گونه ای برنامه ریزی کرده اند که قابلیت درک ژست های حرکتی و لمسی را دارد.

Skin-On مثل اپیدرم انسان از چند لایه با قابلیت شناسایی و تفسیر فشار وارده بر سطح اشیاء تشکیل شده است. اگر بخواهیم صادق باشیم - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - ظاهرا آن همانطور که در ویدیو - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - می بینید بسیار ناخوشایند به نظر می رسد و ممکن است برای برخی حتی مشمئز کننده باشد.

بر اساس ویدیوی پروتوتایپ Skin-On این پوست مصنوعی را می توان در پنل پشتی دستگاه ها نصب کرده و همزمان با در دست گرفتن دستگاه ها فرامینی را به آن داد. علاوه بر گوشی می توان از این رابط در لپ تاپ ها، پوشیدنی های هوشمند، صنایع رباتیک و موارد بسیار دیگری استفاده کرد.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان

Skin-On در دو مدل ساده و واقع گرایانه تولید شده که دامنه گسترده ای از حرکات - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - کاربر از - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - جمله گرفتن، مالش، کشیدن، نیشگون گرفتن، قلقلک دادن و احساس القا شده از این ژست ها را به اعمال با معنی در نرم افزار تبدیل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - می کند.

این تیم تحقیقاتی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - دستاورد خود را در سمپوزیوم Skin-On فناوری و نرم افزار رابط کاربری به نمایش می گذارند اما هنوز مشخص نیست که چنین ابزاری در اختیار کاربران هم قرار خواهد گرفت یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone