🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  2. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  3. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  5. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42913.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

دادستان کره جنوبی صدور حکم 12 سال زندان را برای رئیس سامسونگ درخواست کرد

امروز آخرین جلسه محاکمه «لی جائه یونگ» رئیس سامسونگ برگزار شد و دادستان کره جنوبی، از قاضی خواست تا حکم 12 سال زندان به خاطر رشوه دهی و فساد برای آقای «لی» صادر گردد. دادستان، ...

امروز آخرین جلسه محاکمه «لی جائه یونگ» رئیس سامسونگ برگزار شد و دادستان کره جنوبی، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - از قاضی خواست تا حکم 12 سال زندان به خاطر رشوه دهی و فساد برای آقای «لی» صادر گردد.

دادستان، رئیس سامسونگ را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - «ذینفع اصلی و نهایی» در رسوایی مالی و سیاسی اخیر این کشور خواند، پرونده ای که رئیس جمهور کره جنوبی یعنی «پارک گون هه» را هم از کار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - برکنار کرد. او افزود:

متهم ارتباط نزدیکی با دولت داشته و به دنبال اهداف شخصی بوده است.

اگر دادگاه به محکومیت آقای «لی» رأی بدهد، حداقل پنج سال زندان در انتظار او خواهد بود. حکم نهایی اواخر ماه جاری میلادی اعلام می شود.

آقای «لی» در آخرین جلسه دفاعیاتش در روز چهارشنبه هفته گذشته، برای نخستین بار در جایگاه ظاهر شد و تمامی اتهامات را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - رد کرد. او گفت هیچ نقشی در ادغام دو زیرمجموعه کمپانی نداشته، بلکه تمام مراحل زیر نظر دفتر سیاست های راهبردی سامسونگ انجام شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان

او همچنین اتهام رشوه دادن به دوست نزدیک رئیس جمهور را هم رد کرد و گفت هیچ اطلاعی از این موضوع نداشته. گفتنیست رسوایی اخیر موجی از اعتراضات - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - را در مردم کره - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به راه انداخت و به استیضاح - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و برکنار شدن رئیس جمهور این کشور منجر شد. دادگاه رسیدگی به اتهامات خانم «پارک» - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به صورت جداگانه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دنبال می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone