🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
  5. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43007.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

تاچ کاور برای آیپد؛ نامی عجیب که در فهرست لوازم جانبی مایکروسافت دیده می شود

در زمانی نه چندان دور، مایکروسافت تحت مدیریت «استیو بالمر» با جدیت تمام به دنبال حضور در عرصه پلتفرم های مختلف بود و در همین راستا، ویندوز فون و تبلت های سرفس شکل گرفتند. اما ...

در زمانی نه چندان دور، مایکروسافت تحت مدیریت «استیو بالمر» - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - با جدیت تمام به دنبال حضور در عرصه پلتفرم های مختلف بود و در همین راستا، ویندوز فون و تبلت های سرفس شکل گرفتند. اما این غول تکنولوژی زیر - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دست «ساتیا نادلا» اقدام به عرضه اپلیکیشن های مختلف برای iOS و اندروید کرد و بخش - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - موبایل هم به طور کامل به دست فراموشی سپرده شد.

امروز با خبری جالب مواجهیم که می تواند به منزله آینده متزلزل تبلت های سرفس باشد: در فهرست محصولات مایکروسافت نام یک «تاچ کاور» برای آیپد به چشم می خورد.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

تاچ کاور که نخستین بار برای سرفس RT توسعه یافت، - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کاوری باریک و مجهز به کیبورد حساس به فشار است که به صورت مغناطیسی (آهنربایی) - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به دستگاه متصل شده و علاوه بر کارکرد به عنوان صفحه کلید، می تواند از دستگاه هم محافظت نماید.

طبق اسنادی که در سایت مایکروسافت مشاهده شده، این محصول به نام «تاچ کاور آیپد» و شماره مدل 1719 به زودی وارد بازار می شود. باتری 0.814 وات ساعتی در این وسیله جانبی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تعبیه شده و به احتمال زیاد از ارتباط - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - وایرلس هم پشتیبانی می نماید.

کاور مایکروسافت برای آیپد از «اسمارت کانکتور» اپل برای ارتباط با آیپد پرو هم پشتیبانی خواهد کرد، اما به نظر می رسد مایکروسافت فعلاً فقط آیپدهای معمول را به عنوان هدف اصلی خود انتخاب کرده است. حال باید دید آیا اپل، تاچ کاور های مایکروسافت را در فروشگاه های خود به فروش می رساند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone