🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29291.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

آزمایش فناوری شارژ ۱۰۰ واتی توسط شیائومی؛ تغذیه ۴ هزار میلی آمپر در ۱۷ دقیقه

طی سال‌های اخیر، کمپانی‌های چینی در بسیاری از زمینه‌ها از حریفان غربی خود پیشی گرفته اند. در همین راستا، شیائومی اخیرا اعلام کرده که شارژ سریع ۱۰۰ واتی را روی گوشی‌های هوشمند آزمایش کرده است. ...

طی سال‌های اخیر، کمپانی‌های چینی در بسیاری از زمینه‌ها از حریفان غربی خود پیشی گرفته اند. در همین راستا، شیائومی اخیرا - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هیدج استان زنجان - اعلام کرده که شارژ سریع ۱۰۰ واتی را روی گوشی‌های هوشمند آزمایش کرده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هیدج استان زنجان - است.

لین بین، - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هیدج استان زنجان - مدیرعامل و هم بنیان گذار این کمپانی این خبر را با ارسال پستی روی شبکه اجتماعی چینی وبیو منتشر کرده است. در این پست گفته شده مهندسان شیائومی توانستند روند شارژ سریع ۱۰۰ واتی را با موفقیت انجام - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هیدج استان زنجان - دهند.

رسیدن به چنین سرعتی به این معنا است که شارژ کامل یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی تنها در ۱۷ دقیقه انجام خواهد گرفت. این میزان تقریبا ۲ برابر سریع‌تر از - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هیدج استان زنجان - تکنولوژی شارژ سریع اوپو محسوب می‌شود که - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هیدج استان زنجان - پیش از این به عنوان سریع‌ترین تکنولوژی شارژ سریع در دسترس برای گوشی‌ها شناخته می‌شد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هیدج استان زنجان

در تصویر منتشر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هیدج استان زنجان - شده از سمت شیائومی می‌بینیم در مدت زمان ۱۷ دقیقه‌ای که تکنولوژی شارژ سریع این کمپانی برای شارژ کامل یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی نیاز داشته، شارژ SuperVOOC اوپو تنها موفق به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هیدج استان زنجان - شارژ ۶۵ درصد از این ظرفیت شده است.

جدا از - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هیدج استان زنجان - مواردی که پیش از این به آن‌ها پرداختیم، - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هیدج استان زنجان - اطلاعات دیگری از این تکنولوژی شارژ سریع که با نام سوپر شارژ توربو شناخته خواهد شد در دسترس نیست و هنوز نمی‌دانیم که باید در چه تاریخی منتظر عرضه آن در سطح گسترده باشیم. در ضمن، این احتمال وجود - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هیدج استان زنجان - دارد که شیائومی در گوشی‌های آینده خود از این تکنولوژی نیز استفاده کند.

جدا از شارژ سریع، شیائومی در حوزه‌های دیگری هم در حال رقابت با کمپانی‌های شناخته شده صنعت موبایل است. اخیرا اخبار - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر هیدج استان زنجان - جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد در آینده‌ای نزدیک باید منتظر شیائومی بند 4 با ویژگی‌هایی مانند حسگر سنجش ضربان قلب باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone