🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29304.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

کلاه‌برداری با استفاده از تبلیغات ویدیویی پنهان در گوشی‌های اندرویدی

حتماً به یاد دارید که مدتی پیش مشخص شد که بعضی از اپلیکیشن‌ یا صفحات وب از پردازنده کاربران برای به دست آوردن ارز مجازی استفاده می‌کردند که باتری و سخت افزار شما را تحت ...

حتماً - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر محمودآباد استان مازندران - به یاد دارید که مدتی پیش مشخص شد که بعضی از اپلیکیشن‌ یا صفحات وب از پردازنده کاربران برای به دست آوردن ارز مجازی استفاده می‌کردند که - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر محمودآباد استان مازندران - باتری و سخت افزار شما را تحت تاثیر قرار می‌داد. حال بازفید گزارش جدیدی را منتشر کرده که نشان می‌دهد در - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر محمودآباد استان مازندران - پشت برخی از بنرهای تبلیغاتی اپلیکیشن‌های اندرویدی ویدیوهای تبلیغاتی پر مصرفی وجود دارند که کاربران از حضور - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر محمودآباد استان مازندران - آن‌ها بی خبر هستند.

بازفید ادعا می‌کند که به خاطر این موضوع نباید توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های اندرویدی را سرزنش کرد زیرا آن‌ها نیز از این موضوع که اپ آن‌ها مقدار بیشتر از حد انتظاری از دیتا و باتری کاربران را استفاده می‌کرده، شگفت زده شده اند. در واقع، مشخص شده سرویس‌های تبلیغاتی تحت قرارداد با توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها، توسط کلاه‌برداران حوزه تبلیغات مورد سو استفاده قرار گرفته است.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر محمودآباد استان مازندران

ظاهرا تبلیغات - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر محمودآباد استان مازندران - ذکر شده مربوط به کمپانی OutStream Media بوده که به عنوان شاخه‌ای از شرکت تبلیغاتی Aniview شناخته می‌شود. البته Aniview ادعا می‌کند که آن‌ها یک پلتفرم‌ جداگانه هستند اما بازفید این ادعا را رد می‌کند.

در کل چنین مشکلی تنها برای کاربران اپلیکیشن‌ها دردسر - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر محمودآباد استان مازندران - ساز نبوده و زیان زیادی نیز به سرویس‌های تبلیغاتی وارد شده است. زیرا کلاه‌برداران بنرهای ارزان قیمت را خریده و آن‌ها را با تبلیغات ویدیویی گران‌تر پر کرده و در نتیجه سود - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر محمودآباد استان مازندران - می‌کنند.

گفته می‌شود این کلاه‌برداری که حالا با نام «ویدیوهای تبلیغاتی داخل بنر» شناخته می‌شوند، در تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های اندرویدی حضور داشته و درآمدی چند ده میلیون دلاری را برای کلاه‌برداران به ارمغان آورده است.

پیش از این هم بازفید گزارش دیگری را از کلاه‌برداری بعضی از کمپانی‌های تبلیغاتی که از بنرهای اپلیکیشن‌های اندرویدی سو استفاده - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر محمودآباد استان مازندران - می‌کنند را منتشر کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone