🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29278.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

سیل در فضای مجازی، کاربران به یاری سیل زدگان شتافتند

کافی است تا این روزها در شبکه‌های اجتماعی هشتگ سیل را جستجو کنید تا به انواع پست‌های کاربران فضای مجازی درباره سیل‌های چند روز اخیر دست پیدا کنید. از دولتمردان گرفته تا سلبریتی‌ها و شهروندان ...

کافی است تا این روزها در شبکه‌های اجتماعی هشتگ سیل را جستجو کنید تا - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - به انواع پست‌های کاربران فضای مجازی درباره - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - سیل‌های چند روز اخیر دست پیدا کنید. - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - از دولتمردان گرفته تا سلبریتی‌ها و شهروندان عادی که هر یک به نوبه‌ای قصد دارند - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - تا گره‌ای از مشکلات سیل زدگان را باز کنند. در بین این - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - حجم از نوشته‌های منتشر شده درباره سیل، هم کمک‌های مردمی به چشم می‌خورد و هم ویدئوها - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - و تصاویری از مناطق سیل زده که به سرعت در بین کاربران دست به دست می‌چرخد. تمامی این کاربران در شبکه‌های اجتماعی فیلتر شده و نشده مشغول به فعالیت هستند و بسیاری از استارت آپهای ایرانی نظیر اسنپ هم به همراهی سیل زدگان شتافتند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان

خود کاربران نیز بیکار ننشسته و از بسترهای مختلفی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - که در اختیار دارند شروع به اطلاع رسانی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - به انجام اقداماتی مهم پیرامون حل مشکل سیل زدگان دست زده‌اند. به عنوان مثال کاربران سایت دیوار در این پلتفرم به انتشار آگهی‌هایی پرداختند که - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - در آن امکان اسکان رایگان و یا - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - دیگر خدماتی که از دست هر یک از کاربران برای سیل زدگان برمی‌آید به چشم می‌خورد. بسیاری از افراد نیز در توییتر خود شروع به پخش و انتشار توییت‌هایی در این باره کرده‌اند و آدرس و شماره تلفن افراد خیری که می‌خواهند مرهمی بر این زخم بزرگ باشند را به اشتراک می‌گذارند؛ یکی به رایگان موبایل آب خورده مردم را تعمیر می‌کند و یکی چند صد پرس غذای رایگان در اختیار سیل زدگان قرار می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان
مثل حادثه زلزله - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - کرمانشاه، وزیر ارتباطات از اولین دولتمردانی بود که نسبت به حادثه سیل واکنشات - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - مختلفی داشت. او در این پست اینستاگرامی همه را دعوت کرده تا فقط هشتگ نزنند و کمک‌ واقعی کنند.

در تماس با آگهی‌هایی که منتشر شده‌اند، به صحت و سقم آنها اطمینان یافتم و یکی از این افراد به اسم حمید به دیجیاتو گفت: «تنها کاری که از دست من و خانواده‌ام - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - بر می‌آید پناه دادن به مسافرین است. خودمان هم می‌دانیم که این موضوع چندان ایمن نیست و معلوم نیست کی را به خانه خودمان راه می‌دهیم، اما - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - الان تا جای امکان سعی می‌کنیم که سریع این مسائل را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - بسنجیم.»

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان
فوتبالیست‌ها و سلبریتی‌ها نیز در کنار دولتمردان به یاری سیل زدگان شتافته‌اند

کاربر توییتری دیگری نیز درباره سلسله توییت‌هایی که درباره کمک‌های مردمی منتشر می‌کند به دیجیاتو می‌گوید: «من ایران نیستم اما دوستانم این پیام‌ها را برای من می‌فرستند و افراد معتمدی هستند. - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - تصور نمی‌کنم این آگهی‌ها جعلی و یا سودجویانه باشد اما آگهی‌هایی که درباره شماره حساب و این مسائل است را فاکتور گرفتم - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - و منتشر نمی‌کنم.»

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان
انتشار ویدئوهای مهلک از حوادث سیل در نقاط کشور در فضای مجازی باعث شد که مردم به عمق فاجعه پی ببرند و بیشتر و بیشتر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - مایل باشند که به هموطنان سیل زده خود کمک کنند

این کاربر کار درستی انجام داده چرا که در روزهای اخیر بیش از ۶۰ حساب بانکی کمک به - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - سیل زدگان مسدود شده ومعاون دادستانی کشور، جواد جاوید نیا تاکید کرده که هیچ شخص و سلبریتی حساب بانکی باز نکند چرا که با آن برخورد می‌شود و حساب مسدود می‌شود. این کاربر توییتری به دیجیاتو گفت: «در شرایطی که کمک‌های مردمی دولتی باید از - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - بوروکراسی اداری رد بشود، این اقدام را چندان منطقی نمی‌دانم ولیکن احتمالا حادثه زلزله سال گذشته نتایجی داشته که مقامات قضایی بهتر از آنها آگاه هستند. در هر حال در توییتر و گروه‌های تلگرامی، ما خودمان به صورت خودجوش کمک‌هایی جمع کردیم.»

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان

یک کاربر اینستاگرامی که نویسنده نسبتا شناخته‌ شده‌ای نیز هست، در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید که او و گروهش در سرتاسر شهرشان، مشهد، حضورا پیش کاربران رفته و از آنها اقلام مورد نیاز سیل زدگان را تهیه کرده و برای استان‌های حادثه دیده می‌فرستند:

«از اینستاگرام که از - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - نظر من تنها بستر فیلتر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - نشده و پرمخاطب است استفاده کردم و توانسته‌ام تا به امروز چندین وانت جنس‌های ضروری برای سیل زدگان بفرستم. اگر این صفحه و مخاطبین را نداشتم، قطعا پیدا - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - کردن این حجم از کمک‌ها نشدنی بود.»

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان
دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - توییتی تاکید کرد اگر فیلترینگ مانع نمی‌شد، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - تلگرام و توییتر نقشی موثرتر در امداد رسانی ایفا می‌کردند.

این نویسنده که نخواست نامش ذکر شود تاکید کرد که بسیاری از - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - دوستانش و سلبریتی‌هایی که می‌شناسد بدون باز کردن شماره حساب، کمک‌های مردمی را شخصا از مردم تحویل گرفته‌اند و آن را برای سیل زدگان فرستاده‌اند: «من - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - و برخی دیگر از افراد معتقدیم که حضورمان در این مکان‌ها کار امداد رسانی را به اختلال می‌رساند. فارغ از اینکه این نظریه‌مان تا چه اندازه درست و غلط است، سعی کردیم با شبکه‌های مجازی که در اختیار داریم و انبوه مخاطبینی که با ما از همین بسترها در ارتباط هستند، کمک‌هایی را مهیا کرده و حداقل وظیفه انسانی خود در برابر سیل زدگان را انجام دهیم.»

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان

گفتنیست در سال ۱۳۹۶ نیز همزمان با وقوع زلزله کرمانشاه، سلبریتی‌ها و شرکت‌ها و استارت آپهای گوناگونی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - در زمینه‌های گوناگون کمک رسانی کرده و سعی کردند حلال برخی مشکلات باشند. - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - حوادث امسال اما - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - درست مصادف با تعطیلات نوروزی عید بود و با اینکه این کمک‌ها کمی دیرتر صورت گرفت ولیکن شبکه‌های اجتماعی و کاربران نشان‌ دادند که در هر زمان و شرایطی حواسشان به مردم است و مسئولیت‌های شهروندی خود را فراموش نکرده‌اند. گفتنیست سیل و سیلاب از روزهای آغازین فروردین ماه سال جدید در نقاط مختلفی از کشور رخ داده و همچنان در برخی از این مناطق ادامه دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام روستای خاندوز سادات آزادشهر هم تعمیر دارید
پاسخ: بله در روستای خاندوز سادات شهر آزادشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone