🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29293.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی بند 4 احتمالا از برخی ویژگی‌های مهم اپل واچ پشتیبانی خواهد کرد

شیائومی بند 3 به خاطر قیمت مناسبی که دارد همچنان به فروش بسیار خوب خود ادامه می‌دهد اما اخیرا اخبار جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد در آینده‌ای نزدیک با منتظر شیائومی بند 4 با ...

شیائومی بند - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سلفچگان استان قم - 3 به خاطر قیمت مناسبی که دارد همچنان به فروش بسیار خوب خود ادامه می‌دهد اما اخیرا اخبار جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد در آینده‌ای نزدیک با منتظر شیائومی بند 4 با ویژگی‌های جدیدی باشیم.

بر اساس این گزارش که از سمت MySmartPrice منتشر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سلفچگان استان قم - شده، نسل بعدی دستبندهای هوشمند شیائومی از بلوتوث 5 که مهمترین ویژگی‌ آن مصرف بسیار کمتر باتری است پشتیبانی خواهد کرد. به طور کلی ۲ مدل مختلف - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سلفچگان استان قم - از شیائومی بند 4 لیست شده‌ که ظاهرا تنها یکی از آن‌ها به فناوری NFC مجهز شده است.

جدا از - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سلفچگان استان قم - موارد بالا، به نظر می‌رسد در شیائومی بند 4 باید منتظر حضور یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های سری ۴ اپل واچ یعنی حسگر سنجش ضربان قلب باشیم - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سلفچگان استان قم - که قادر به شناسایی ریتم نامناسب تپش قلب نیز هست.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سلفچگان استان قم
در حال حاضر مدل فعلی از نسخه ۴.۲ بلوتوث استفاده می‌کند.

در صورت حضور این ویژگی و پایین ماندن قیمت بند 4، باید منتظر افزایش محبوبیت سراسری دستبندهای هوشمند شیائومی باشیم. همچنین انتظار می‌رود شیائومی بند 4 با ردیابی بهتر فعالیت‌های کاربر و صفحه نمایش بزرگ‌تر با رنگ‌های بیشتر همراه شود.

در حال حاضر مدل‌های فعلی شیائومی بند با قیمت مناسب - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سلفچگان استان قم - خود و ویژگی‌های کاربردی یکی از جدی‌ترین رقبای اپل واج محسوب می‌شوند و در صورت اضافه شدن ویژگی‌های ذکر شده و پایین ماندن قیمت باید منتظر رقابت بیشتری میان این دو سری محصول نسبت به گذشته باشیم.

اولین مدل از دستبندهای هوشمند شیائومی در سال ۲۰۱۴ عرضه شد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سلفچگان استان قم - و حدود یک سال از عرضه مدل فعلی یعنی بند 3 گذشته است. از همین سو، عرضه شیائومی بند 4 با ویژگی‌های ذکر شده آن هم در آینده‌ای نزدیک، چندان دور از انتظار نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone