🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29303.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

این ویدیو کیفیت احتمالی دوربین هواوی پی 30 پرو را به تصویر می‌کشد [تماشا کنید]

پاتریک ولبک که یک مدرسه فیلمسازی آنلاین را اداره می‌کند در ویدیو جدید خود مناظر زیبایی را به تصویر می‌کشد که ظاهرا به وسیله هواوی پی 30 پرو گرفته شده‌اند. البته از نمایش این گوشی ...

پاتریک ولبک که یک مدرسه فیلمسازی آنلاین را اداره می‌کند در ویدیو جدید خود مناظر زیبایی را به تصویر می‌کشد که - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بهشهر استان مازندران - ظاهرا به وسیله هواوی پی 30 پرو گرفته شده‌اند.

البته - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بهشهر استان مازندران - از نمایش این گوشی جلوگیری شده اما اوپو رنو و هواوی پی 30 پرو را می‌توان به عنوان گزینه‌های احتمالی معرفی کرد. در ضمن طی ویدیو زیر ولبک به این نکته اشاره - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بهشهر استان مازندران - می‌کند که تلفن همراهی که او برای گرفتن این ویدیو از آن استفاده کرده در تاریخ بسیار نزدیکی معرفی می شود؛ تاریخ نزدیکی که به احتمال زیاد متعلق به هواوی پی 30 پرو است.

این ویدیو به طور مشخصی روی کیفیت دوربین گوشی و قدرت بالای زوم آن تمرکز دارد. - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بهشهر استان مازندران - برای مثال در دقیقه ۲:۲۰ ویدیو می‌توانید تفاوت بین زوم اپتیکال و دیجیتال را مشاهده کنید. در ضمن ولبک به این نکته اشاره می‌کند که - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بهشهر استان مازندران - گوشی ذکر شده شامل ویژگی منحصربه‌فردی می شود که کیفیت تصویر هنگام زوم دیجیتالی را افزایش می‌دهد.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، سری پی هواوی به طور ویژه‌ای روی قدرت دوربین متمرکز هستند و پی 30 و پی 30 پرو نیز شامل همین موضوع خواهند شد. در همین راستا، گفته می‌شود هواوی پی ۳۰ پرو از دوربین سه گانه شامل یک لنز اصلی ۴۰ مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بهشهر استان مازندران - با ضریب گشودگی دریچه f/1.6، یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی عریض با ضریب f/2.2، لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با ضریب اف f/2.4 و حسگر عمق ToF بهره می‌برد. همچنین ظاهرا در جلو دستگاه نیز باید منتظر حضور یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیسکلی و سیستم تشخیص چهره باشیم.

پیش از این هم ویدیوهایی از هواوی پی 30 و پی 30 پرو در سطح اینترنت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بهشهر استان مازندران - منتشر شده بود که اطلاعات بیشتری - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بهشهر استان مازندران - را از این سری در اختیار ما قرار می‌داد. سری هواوی پی 30 در تاریخ ۶ فروردین به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هیمه نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
دوستان سایت ***** مایکروفر تکنوگاز TGM-1C2KPS شما را با ارزانترین قیمت و بهترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone