🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29302.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

هواپیماهای بوئینگ سقوط‌کرده از سنسورهای ایمنی آپشنال بی‌بهره بودند

در روزهای اخیر ماجرای سقوط دو فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ 737 مکس 8 در رسانه ها بازتاب گسترده ای داشت و باعث شده خطوط هوایی در سراسر دنیا تا اطلاع ثانوی استفاده از این هواپیما ...

در روزهای اخیر ماجرای سقوط دو فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ 737 مکس 8 در رسانه ها بازتاب گسترده ای داشت و باعث شده خطوط هوایی در سراسر دنیا تا اطلاع ثانوی استفاده از این هواپیما را به حالت تعلیق درآورند.

طبق تحقیقات انجام شده علت سقوط بوئینگ ها، جهت گیری - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شیراز استان فارس - غیر قابل کنترل دماغه هواپیما به سمت زمین بوده که حالا به گزارش نیویورک تایمز، دلیل آن ارائه دو ویژگی امنیتی مهم به صورت آپشن های گران قیمت است که برخی از شرکت ها این سنسورهای اضافه را خریداری نکرده بودند.

بوئینگ دو قابلیت ایمنی مهم را - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شیراز استان فارس - به صورت آپشن های جداگانه فروخته است

عدم وجود آپشن های مذکور باعث شد اوایل پاییز یک فروند بوئینگ 737 مکس 8 خطوط هواپیمایی Lion Air اندونزی با شماره پرواز 610 سقوط - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شیراز استان فارس - کند و 189 نفر مسافر و خدمه آن - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شیراز استان فارس - کشته شوند. پنج - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شیراز استان فارس - ماه بعد نیز پرواز شماره 302 خطوط هوایی اتیوپی که آن هم یک فروند بوئینگ - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شیراز استان فارس - 737 مکس 8 بود، پس از برخاستن از فرودگاه آدیس آبابا سقوط کرد و تمام 157 سرنشین آن جان باختند.

گزارش های اولیه تیم های تحقیقاتی نشان می دهند که علت سقوط بوئینگ 737 خطوط - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شیراز استان فارس - اندونزی، خطای - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شیراز استان فارس - یکی از حسگرها بوده که با اعلام وضعیت واماندگی هواپیما، باعث شده سیستم ضد واماندگی فعال شود و با پایین آوردن دماغه هواپیما، شیرجه مرگ را رقم بزند.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شیراز استان فارس

یکی از آپشن هایی که شاید می توانست در چنین شرایطی به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شیراز استان فارس - خلبانان کمک کند، «چراغ ناهمخوانی» بود که در صورت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شیراز استان فارس - عدم هماهنگی میان اطلاعات دریافتی توسط - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شیراز استان فارس - سنسورهای - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شیراز استان فارس - مختلف، مراتب را زودتر به خلبانان اطلاع داده و فرصت بیشتری را برای واکنش در اختیارشان می گذاشت.

ویژگی امنیتی دیگری که به صورت آپشن ارائه شده، نشانگر زاویه حمله بود که با توجه به اشتباه 20 درجه ای سنسورهای زاویه حمله هواپیمای 302 اتیوپی هنگام سقوط، می توانست - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شیراز استان فارس - کمک حال خلبانان باشد.

گفتنی است پس از سقوط هواپیماها و تشخیص مشکلات، بوئینگ در حال بروزرسانی بوئینگ 737 مکس 8 بوده و قرار است چراغ ناهمخوانی را به صورت رایگان روی همه هواپیماهای این خانواده نصب کند؛ هرچند نشانگر زاویه حمله همچنان یک آپشن غیر رایگان بوده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شیراز استان فارس - و جالب اینکه هنوز هیچ نهاد یا سازمانی، کمپانی بوئینگ را ملزم به ارائه ویژگی های مذکور (به صورت پیش فرض) نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone