🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29305.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اینتل از نسل نهم پردازنده‌های Core i سری کامت لیک رونمایی کرد

شرکت اینتل طی کنفرانس توسعه دهندگان بازی (GDC) در کالیفرنیا از نسل جدید پردازنده های سری H خود ملقب به «کامت لیک»  رونمایی کرد که شامل خانواده جدیدی از چیپست های Core i9 نیز می ...

شرکت اینتل طی کنفرانس توسعه دهندگان بازی (GDC) - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - در کالیفرنیا از - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نسل جدید پردازنده های سری H - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - خود ملقب به «کامت لیک»  رونمایی کرد که شامل خانواده جدیدی از چیپست های Core i9 نیز می شود.

کمپانی آمریکایی همچنین نسخه جدیدی از نرم - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - افزار مدیریت کارت گرافیک «Intel Graphics Command Center» خود را هم معرفی کرد که - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - برای پردازنده های گرافیکی یکپارچه این شرکت توسعه یافته و علاوه بر بهبود رابط کاربری، امکان اعمال تنظیمات بهینه تنها با یک - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کلیک را فراهم می کند.

نسل جدید پردازنده‌های اینتل 8 یا 10 هسته‌ای خواهند - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بود

در زمینه چیپست های کامت لیک جدید، اینتل اطلاعات چندانی را در اختیار حضار قرار نداده و صرفاً می دانیم که پردازنده های جدید 45 واتی هستند و قرار است در سه ماهه دوم سال 2019 میلادی (بهار 98) به بازار بیایند. البته برخی منابع خبر داده اند که سری H چیپست های اینتل که احتمالاً بر مبنای فناوری 14 نانومتری توسعه یافته اند، در دو چیدمان 6+2 و 8+2 هسته ای به بازار خواهند آمد و از پردازنده های - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - گرافیکی نسل 9.5 کمپانی برخوردار خواهند شد.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

لازم به ذکر است که اینتل تأکید ویژه ای روی لپتاپ ها و اولترابوک ها داشته و طی کنفرانس از تولیدکنندگان خواسته در محصولات جدید، پشتیبانی از فناوری Wi-Fi 6 AX200 اینتل را فراهم کنند تا بهترین سرعت - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و کیفیت ارتباطی خصوصاً برای فعالیت هایی مانند گیمینگ در دسترس باشد و تنظیمات پیشرفته مدیریت ترافیک نیز در اختیار کاربران قرار گیرد.

در کنار فناوری وای فای جدید، اینتل - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - همچنین استفاده از نسل جدید حافظه های «Optane Memory H10 SSD» را به تولیدکنندگان توصیه کرده چرا که این محصولات با ترکیب سرعت بالای حافظه های سری Optane و قیمت پایین چیپ های حافظه QLC flash گزینه مناسبی برای استفاده در - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - لپتاپ های میان رده و ارائه تجربه کاربری پر سرعت خواهند بود.

در نهایت گفتنی است - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اینتل از توسعه اکوسیستم Thunderbolt 3 خود خبر داده که در راستای اقدامات اخیر برای پی ریزی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - استاندارد USB 4.0 خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone