تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  5. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37167.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

ویوو ایپکس رویای موبایل بدون حاشیه‌ را محقق می‌کند

چندی پیش شرکت چینی ویوو با معرفی اولین تلفن‌هوشند مجهز به تکنولوژی حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر تاریخ سازی کرد و توجه‌ مخاطبان را به خود جلب نمود. حال ویوو که از تولیدکنندگان مطرح تلفن هوشمند ...

چندی پیش شرکت چینی ویوو با معرفی اولین تلفن‌هوشند مجهز به تکنولوژی حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر تاریخ سازی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کرد و توجه‌ مخاطبان را به خود جلب نمود. حال ویوو که از تولیدکنندگان مطرح تلفن هوشمند در چین به شمار می رود و همان شرکت صاحب اوپو و وان پلاس مالکیت آن را بر عهده دارد از موبایلی رونمایی کرده که از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نسبت نمایشگر به بدنه‌‌ی ۹۸ درصدی بهره می‌برد و در صورت عرضه می‌تواند لقب اولین موبایل کاملاً بدون حاشیه‌ را به خود اختصاص دهد.

البته ناگفته نماند که ویوو ایپکس هنوز یک - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - طرح مفهومی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - است و هیچ اطلاعاتی از عملکرد، توانایی و نرم‌افزار این گجت موجود نیست اما نسبت تصویر باورنکردنی این موبایل به تنهایی قابلیت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - منحصر به فردی به حساب می‌آید.

تلفن هوشمند یاد شده از یک نمایشگر ۵.۹۹ اینچی با کیفیت FullHD+ و نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد اما هیچکدام از این مشخصه‌ها به اندازه‌ی پلتفرم اولد انعطاف پذیری که در این گجت تعبیه شده مهم نیستند.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

حاشیه‌‌های کناری نسخه‌ی آزمایشی این موبایل تنها ۱.۸ میلیمتر بوده - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و حاشیه‌ی پایینی‌اش ۴.۳ میلیمتر اندازه دارد. به طور طبیعی این - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مشخصه می‌تواند استفاده از این - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - محصول با یک دست را سخت تر کند اما هیچ مشکلی نیست که با - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - طراحی UX به خصوص حل نشود.

از ویژگی منحصر به فرد دیگری که در ویو - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ایپکس تعبیه شده است - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می‌توان به حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر آن اشاره کرد. در نمایش اولیه این تلفن هوشمند، حسگرش می‌توانست از زیر نمایشگر، دو اثر انگشت کاربر را اسکن کرده و هویت او را از این طریق احراز کند. البته به گفته سازندگانش محدوده‌ی تشخیص اثر انگشت، نیمی از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - صفحه را اشغال نکرده و تنها یک سوم از آن را پوشش می‌دهد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

علاوه بر این ویوو به سختی در حال کار روی توانایی‌های منحصر به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - فرد دیگری است تا ایپکس را به موبایل رویایی نسل بعد تبدیل کند. برای مثال - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دوربین سلفی به کار رفته - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در آن به جای آنکه در بریدگی یا در - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پایین موبایل قرار بگیرد، کارکرد خلاقانه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و متفاوتی خواهد داشت. این - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دوربین ۸ مگاپیکسلی پشت نمایشگر این گجت مخفی شده و می‌تواند در مواقع نیاز بیرون آمده و  از کاربر عکس برداری کند. اگرچه این دوربین به ۰.۸ ثانیه برای آماده شدن نیاز دارد و صدایی عجیب و غریبی نیز طی این پروسه ایجاد می - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کند - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اما می‌تواند جایگزینی برای بریدگی شایع شده میان موبایل‌های هوشمند باشد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

بدون حاشیه بودن ویو ایپکس با اینکه خود مشخصه منحصر به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - فردی است اما موجب شده که جایی برای تعبیه بلندگو در این محصول نباشد. - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - از این رو ویوو مجبور شده کل نمایشگر را بلرزاند تا بتواند از آن به عنوان یک بلند‌گو نیز استفاده کند. با اینکه کیفیت صدای تولید شده از این روش بسیار عالی نخواهد بود اما می‌تواند عملی باشد.

البته باید به خاطر داشت که ویوو ایپکس - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تنها طرحی مفهومی است و هنوز شرکت یاد شده برنامه‌ای برای تولید انبوه و عرضه‌ی این موبایل ارائه نکرده است. بنابراین هنوز مشخص نیست که ویوو بتواند طرح مفهومی خود را عملی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کرده و رویای موبایل بدون - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - حاشیه‌ را محقق کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone