🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29286.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

آمادگی سازمان فضایی کشور برای کمک رسانی ارتباطی به سیل زدگان

مرتضی براری رئیس سازمان فضایی ایران در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از همکاری این سازمان با اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ماهواره ای خبر داد. به گفته براری سازمان فضایی کشور این آمادگی را دارد ...

مرتضی براری رئیس سازمان فضایی ایران در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از همکاری این سازمان با اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ماهواره ای خبر داد. به گفته براری سازمان فضایی کشور این آمادگی را دارد تا با - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - همکاری اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ماهواره‌ای به سازمان‌ها و نهادهای کشور در مناطق حادثه دیده خدمات ارتباطی ماهواره‌ای سیار و ثابت ارائه کند.

رییس سازمان فضایی کشور در ادامه اعلام این خبر تاکید کرده که مدیران و کارشناسان سازمان تا اتمام - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - وضعیت بحران سیل در کشور به صورت ۲۴ ساعته پی گیر و پاسخگو خواهند بود.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کامیاران استان کردستان

روز گذشته نیز سازمان فضایی کشور مناطق پر خطر و مستعد بارش باران را مشخص کرده و اعلام کرده بود که: «تصاویر ماهوارهای  TERREدریافتی در مرکز ماهدشت سازمان فضایی ایران بین ساعت ۱۱ تا ۱۲ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - و ۳۰ روز دوشنبه پنجم فروردین ۹۸ در تصویر دوم مناطق با ریسک بالای بارش به رنگ سفید نشان داده شده است به مسافران نوروزی توصیه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - می‌شود از سفر به مناطق مشخص شده در - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - این ایام خودداری کنند.»

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کامیاران استان کردستان

در حال حاضر بیشتر - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - کشورها به منظور پایش - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - حوادث طبیعی چون سیل از علم سنجش از دور استفاده می کنند. بدین منظور بنا به شرایط و در دسترس بودن تصاویر ماهواره ای، از تصاویر راداری و اپتیکی استفاده می گردد. امروزه استفاده از فناوری سنجش از - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - دور و سیستم های اطلاعات جغرافیایی (GIS) به دلیل ویژگی ها و امکاناتی که در اختیار کارشناسان قرار می دهند، بعنوان ابزاری کارآمد در نظر گرفته می شود و بکارگیری آن در حوزه مطالعات مربوط به وقوع سیل و آثار آن بیش از پیش توصیه می شود. با کمک این فناوری و تحلیل لایه های مختلف تولید شده از تصاویر ماهواره ای در سیستم های اطلاعات جغرافیایی (GIS) - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - می توان اطلاعات مفیدی را برای پایش، مدیریت و کنترل  آثار مخرب سیل فراهم نمود.

پیش از این نقشه مناطق سیل‌زده استان گلستان به وسعت بیش از ۴۰۰ کیلومتر مربع از سوی سازمان فضایی ایران تهیه شده بود و در اختیار گروه‌های امداد و مدیران مربوطه قرار گرفته بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone