🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29300.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

دستگاه جدید مایکروسافت اطلاعات دیجیتالی را روی DNA ذخیره می‌کند

مایکروسافت امروز نخستین گام خود را برای جایگزینی دیتاسنترهای بزرگ با DNA برداشت. این شرکت با همکاری پژوهشگران دانشگاه واشنگتن موفق شده یک فرآیند خودکار ترجمه اطلاعات دیجیتالی (بیت) به DNA و برعکس را توسعه دهد. ...

مایکروسافت امروز نخستین گام خود را برای جایگزینی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بندر انزلی استان گیلان - دیتاسنترهای بزرگ با DNA برداشت. این شرکت با همکاری پژوهشگران دانشگاه واشنگتن موفق شده یک فرآیند خودکار - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بندر انزلی استان گیلان - ترجمه اطلاعات دیجیتالی (بیت) به DNA و برعکس را توسعه دهد.

بدین ترتیب مایکروسافت نخستین ابزار کاملاً اتوماتیک ذخیره - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بندر انزلی استان گیلان - سازی اطلاعات روی DNA را در اختیار داشته و با وجود مسیر طولانی پیش رو برای رسیدن - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بندر انزلی استان گیلان - به محصول نهایی، این کمپانی امیدوار است دیوایس مورد بحث راه را برای دستیابی به فناوری کاربردی ذخیره سازی اطلاعات روی DNA هموار کند.

ذخیره‌سازی و بازخوانی کلمه HELLO در روش جدید 21 ساعت زمان می‌برد

دستگاه پروتوتایپ 10 هزار دلاری مایکروسافت در نخستین عملیات کلمه «HELLO» را به زبان DNA تغییر داد. این فرآیند با تبدیل - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بندر انزلی استان گیلان - 0 و 1 دیجیتال به دنباله های DNA شامل چهار حرف A ،C ،T و G انجام شده و کلمه مذکور در یک رشته DNA به صورت مایع ذخیره شده است. در گام بعدی DNA ذخیره شده توسط یک خوانش‌گر دنباله DNA خوانده شده و در نهایت یک ابزار رمزنگار، خروجی را به بیت های دیجیتالی تبدیل کرده است.

جالب است بدانید که دستگاه مایکروسافت برای ذخیره سازی و بازخوانی کلمه 5 بایتی (40 بیتی) HELLO تقریباً 21 ساعت زمان صرف کرده که - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بندر انزلی استان گیلان - به گفته محققان پژوهش، این زمان با اعمال بعضی تغییرات تا - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بندر انزلی استان گیلان - 10 الی 12 ساعت قابل کاهش خواهد بود. پژوهشگران همچنین از امکان کاهش چند هزار دلاری قیمت تمام شده دستگاه در آینده خبر دادند.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بندر انزلی استان گیلان

کلمه HELLO - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بندر انزلی استان گیلان - به صورت بیت «01001000 01000101 01001100 01001100 01001111» ترجمه شده و در شکل DNA، تنها 1 میلی گرم جرم دارد که برای بازخوانی آن، فقط به 4 میکروگرم از رشته ذخیره شده نیاز بوده است.

بدین ترتیب می توان اطلاعاتی را که در دیتاسنترهای بزرگ ذخیره شده، تنها روی چند دیسک ذخیره کرد و زمانی که فرآیند به بلوغ کافی برسد، ماندگاری طولانی اطلاعات نیز تضمین خواهد شد. به گفته مایکروسافت رشته های DNA برای چندین هزار سال اطلاعات ژنتیکی ماموت ها و انسان های اولیه را در خود حفظ کرده اند و به همین خاطر، آینده تکنولوژی ذخیره سازی اطلاعات با DNA آمیخته است.

گفتنی است ایده ذخیره اطلاعات روی DNA چندان جدید نبوده اما نوآوری روش مایکروسافت در خودکار بودن - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بندر انزلی استان گیلان - فرآیند است. البته فعلاً عملیات سنتز کردن DNA هزینه بالایی داشته و در صورت کاهش این - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بندر انزلی استان گیلان - هزینه، می توان امیدوار بود که در آینده همه ما اطلاعات دیجیتالی خود را روی رشته های DNA ذخیره کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone