🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29298.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

تولید فلز مایع کشسان مشابه ربات فیلم ترمیناتور [تماشا کنید]

فلز مایع مشابه آنچه در ربات فیلم ترمیناتور دیده بودیم شاید شبیه به رویا به نظر برسد. اما محققان انجمن شیمی آمریکا ویدیویی را منتشر کرده اند که خبر از یک فلز مایع کشسان می دهد. ...

فلز مایع مشابه آنچه در ربات فیلم ترمیناتور دیده بودیم شاید شبیه به رویا به نظر برسد. اما محققان انجمن شیمی آمریکا ویدیویی را منتشر کرده اند که خبر از یک فلز مایع کشسان می - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دهد.

بر خلاف سایر فلزات مایع، این فلز می تواند به صورت عمودی هم - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تغییر شکل دهد

در مقاله مرتبط - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - گفته شده که این فلز مایع مغناطیسی می تواند در فضای آزاد به صورت سه بعدی حرکت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - داده شود. به عبارتی به سادگی می توان با یک آهنربا شکل فلز را تغییر داد. حتی می توان به گونه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ای آن را شکل داد که ارتباط الکتریکی بین مدارها را  برقرار کند. دانشمندانی از دانشگاه پکن در - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - چین این پروژه را به سرانجام رسانده اند. برای تولید این فلز، ذرات آهن به یک قطره گالیوم، ایندیوم و آلیاژی غوطه ور شده در اسید هیدروکلریک اضافه شدند. در ادامه یک لایه اکسید گالیم در سطح قطره شکل گرفت که موجب شد تنش سطحی فلز مایع کاهش پیدا کند. همین موضوع به فلز قابلیت کشسانی و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - حرکت بدون تکه تکه شدن را داد.

همان طور که در ویدیو دیده - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می شود با استفاده از آهنربا می توان فلز مایع کشسان را به نحوی تغییر شکل داد که - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اتصال بین - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مدارها را برقرار کند. این فلز در دمای عادی اتاق حالت مایع دارد. بسیاری از فلزات مایع تنها می توانند به صورت افقی افزایش طول داشته باشند اما فلز جدید قابلیت افزایش طول به صورت عمودی را هم دارد. علاوه بر این - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - با استفاده - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از دو آهنربا می توانید - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - طول فلز مایع کشسان را تا 4 برابر افزایش دهید.

البته در نهایت به نظر نمی رسد به این زودی ها شاهد ربات هایی باشیم که با فلز مایع کشسان ساخته شده اند و می توانند به سادگی تغییر شکل دهند. اما محققان این پژوهش اعتقاد دارند که - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بالاخره این فلز می تواند در ساخت ربات های نرم کاربرد داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone