🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29292.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

۱۵ نقل قول الهام بخش از استیو وزنیاک هم بنیانگذار اپل

استیو وزنیاک یکی از بنیانگذاران اپل است که به همراه استیو جابز کمپانی کوپرتینویی را به راه انداخته‌ است. در واقع وزنیاک همان مغز متفکری است که نخستین کامپیوترهای این شرکت را ساخته است. استیو وزنیاک ...

استیو وزنیاک یکی از بنیانگذاران اپل است که به همراه استیو - تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - جابز کمپانی کوپرتینویی را به راه انداخته‌ است. در واقع وزنیاک همان مغز متفکری است که - تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نخستین کامپیوترهای این شرکت را ساخته است.

استیو وزنیاک در سال 2006 میلادی زندگی نامه شخصی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اش - تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - را تحت عنوان «از خوره کامپیوتر تا شخصیتی فرهنگی» منتشر کرد که تنها یک نصیحت کلی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دارد: از انجام کارهایتان لذت ببرید.

حال با هم ۱۵ نقل قول الهام بخش استیو وزنیاک را مرور می‌کنیم؛

تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی

  • اولین - تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پروژه های شما شاید بهترین اتفاق در دنیا نباشند و ارزشی برایشان قائل نشوید اما - تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تنها با آنهاست که یاد می‌گیرید برای تولید یک پروژه خوب، باید چقدر - تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تلاش کنید.
  • شما تا وقتی جوان هستید می‌توانید - تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - چیز‌های بسیار بزرگی بسازید که بتوانند زندگیتان را تامین کنند. به استارتاپ‌های بزرگ نظیر اپل، مایکروسافت، گوگل، فیسبوک و توییتر نگاه کنید، تمامی آنها را جوانانی ساختند که سعی می‌کردند چیزی که تا به حال دیده نشده را خلق کنند.
  • هر جایی که افراد باهوش کار کنند، درها برایشان باز خواهد شد.
  • بهترین چیزهایی ثمره مستقیم تخیل شما هستند که پیش از آن کسی سراغشان نرفته و - تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در رابطه با - تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - آنها اخباری وجود ندارد.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی

  • هدف من این نبود که درآمد زیادی کسب کنم. من تنها می‌خواستم کامپیوترهای خوبی بسازم
  • از نظر من نحوه‌ی شکل گیری تفکر جوانان بسیار جالب است. اگر شما کاری را برای درآمد، نمره یا جایزه انجام دهید، موفق نمی‌شوید اما زمانی که می‌خواهید چیزی برای - تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - خوب بسازید و به زندگی خود معنی دهید، آنگاه نتیجه خارق العاده خواهد بود.
  • من به تنهایی توانستم با قطعات کم کامپیوتری تولید کنم - تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که می‌توانست کلمات روی صفحه را بخواند، کلمات تایپ شده را بفهمد، زبان برنامه نویسی و بازی را اجرا کند. من به این مسئله افتخار می‌کنم.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی

  • تشویق معلمانم باعث شد که من بیشتر بخواهم به کسب علم بپردازم.
  • تمام تفکرات، دلایل و اقدامات من در هر زمان از زندگیم با تصمیم درستی انجام شده اند. حال اینکه چه نتیجه‌ای در پی داشته اهمیتی برایم ندارد.
  • من همیشه به تحصیلات اهمیت داده‌امد. به - تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - همین دلیل هم ۸ سال مخفیانه تدریس کرده‌ام
  • ما با هر کاری روند جدیدی در دنیا - تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ایجاد می‌کنیم [که ممکن است به تغییر جهان بیانجامد]

تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی

  • برخی از افراد رهبران بزرگی هستند. - تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - برخی دیگر تنها خوش شانسند و در زمان مناسبی، جای درستی قرار گرفته‌اند. من جزو دسته‌ی دوم هستم.
  • من هر آرزوی که در زندگی‌ام داشته‌ام، ۱۰ برابر آن به واقعیت پیوسته است.
  • من امیدوارم که روزی در آینده اپل و گوگل به هم بپیوندند.
  • پس از مرگم، امیدوارم که روزی ذکر شود که من یک کامپیوتر خوب طراحی کردم.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone