🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18662.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی ریزر از هوشمندترین ماسک N95 دنیا با اسپیکر، تهویه‌ هوا و نورپردازی RGB

ریزر در نمایشگاه CES 2021 از نمونه اولیه ماسک N95 با طراحی منحصر به فرد رونمایی کرد که از طراحی شفاف برخوردار بوده و به سیستم تهویه هوا و میکروفون مجهز شده است. ماسک جدید ...

ریزر در نمایشگاه CES 2021 از نمونه اولیه ماسک N95 با طراحی منحصر به فرد رونمایی کرد که از طراحی شفاف برخوردار بوده و به سیستم تهویه هوا و میکروفون مجهز شده است.

ماسک جدید ریزر Project Haze نام دارد اما هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه آن اعلام نشده است. ریزر از Project Hazel به عنوان یک ماسک جراحی یاد می‌کند اما این ماسک دیجیتال هنوز موفق به دریافت هیچ تاییدیه یا مجوز لازمی از سوی سازمان - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مرودشت استان فارس - غذا و دارو، مراکز کنترل و پیشگیری بیماری - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مرودشت استان فارس - و سازمان بهداشت و - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مرودشت استان فارس - ایمنی نشده. این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد با همکاری گروهی از متخصصین پزشکی و دانشمندان در حال تولید این ماسک دیجیتال هستند.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مرودشت استان فارس

بنابر ادعای ریزر، Project Hazel با استفاده از دستگاه‌های تهویه‌ فعال دیسک مانند، هوای وارد شده و CO2 بازدم شده را فیلتر می‌کند. همچنین این کمپانی اضافه کرد که این ماسک دیجیتال برای تصفیه‌ 95 درصد از ذرات معلق در هوا، از جمله ویروس کووید-19 مجوز خواهد گرفت.

دستگاه‌های تهویه قرار داده شده بر روی این ماسک N95 قابل جدا شدن و شارژ هستند. بنابر گفته‌ یکی از سخنگویان ریزر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مرودشت استان فارس - آن‌ها در حال آزمایش طول عمر این ماسک‌ها هستند تا بتوانند زمان صحیح تعویض ماسک و مدت زمان تاثیرگذار بودن آن را مشخص کنند. این مورد احتمالا با اپلیکیشن گوشی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مرودشت استان فارس - هوشمند به کاربران اطلاع داده شود.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مرودشت استان فارس

صدای شما از طریق میکروفون‌ها و تقویت کننده‌های قرار داده شده بر روی تهویه پخش خواهد شد. البته این ویژگی هنوز عملی نشده اما طبق - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مرودشت استان فارس - ادعای ریزر آن‌ها برای پیدا کردن تعادل میزان صدای بلندگوها در حال همکاری با مهندسان صدای THX هستند.

این ماسک دیجیتال با استفاده از محافظ سیلیکونی تمام بینی و - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مرودشت استان فارس - چانه‌ را می‌پوشاند و حلقه‌های گوش قابل تنظیم آن نیز اجازه می‌دهد کاربران - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مرودشت استان فارس - به راحتی آن‌ را بر روی صورت خود تنظیم کنند؛ با این حال وزن آن نسبت به ماسک‌های معمولی سنگین‌تر است.

از ویژگی‌هایی که به مدرن شدن این ماسک N95 کمک می‌کند، استفاده از ال‌ای‌دی‌های Chroma RGB است. این ال‌ای‌دی باعث می‌شود هر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مرودشت استان فارس - کدام از حلقه‌های تقویت کننده‌ - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مرودشت استان فارس - به رنگ دلخواه کاربر بدرخشند. همچنین با تاریک شدن هوا، به صورت خودکار نوعی ال‌ای‌دی فعال می‌شود و با تابش نور به دهان شما اجازه می‌دهد دیگران حرف زدن شما را ببینند.

طبق پیش‌بینی ریزر هر کدام از ماسک‌های دیجیتال Project Hazel برای شارژ از نوعی کیف بزرگ استفاده می‌کنند که اشعه ماورا بنفش آن به استریل کردن ماسک کمک می‌کند. اگر چه این ویژگی هنوز یک طرح مفهومی است و عملی نشده.

ریزر در نمایشگاه CES 2021 طرح مفهومی دیگری به نام Project Brooklyn برای ارائه دارد. این طرح مفهومی مربوط به نوعی صندلی مخصوص - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مرودشت استان فارس - بازی با صفحه نمایش OLED خمیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone