🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  2. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  3. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44012.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

کشمکش جدید اپل؛ مقصر اصلی سقوط سهام Imagination کیست؟

همانطور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، اپل قصد دارد تا سال 2018 میلادی همکاری خود را با کمپانی «Imagination» (تولید کننده چیپ های گرافیکی Power VR برای آیفون) به طور کامل قطع کند که این ...

همانطور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، اپل قصد دارد تا سال 2018 میلادی همکاری خود - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - را با کمپانی «Imagination» (تولید کننده چیپ های گرافیکی Power VR برای آیفون) به طور کامل قطع - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کند که این امر، موجب سقوط ارزش سهام شرکت بریتانیایی شده است.

جالب است بدانید که Imagination دلیل اصلی کاهش ارزش سهام خود را اطلاع رسانی دیر هنگام اپل و در نتیجه عدم توانایی شرکت برای پاسخگویی به شرایط عنوان کرده که کمپانی ساکن کوپرتینو نیز در پاسخ، ادعای ایمجینیشن را ناصحیح و گمراه کننده خوانده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

بنا به اظهارات مقامات Imagination، اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - درست چند روز پیش از اعلام عمومی قطع همکاری خود با کمپانی مذکور، آنها را از برنامه های خود مطلع - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کرده و فرصت واکنش مناسب را از شرکت بریتانیایی گرفته است.

اپل به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دنبال توسعه چیپ گرافیکی اختصاصی خود است

از طرف دیگر اپل نیز مدعی است از حدود دو سال قبل، رابطه خود با تولیدکننده چیپ - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - های گرافیکی Power VR را کاهش داده و دیگر فناوری های جدیدی را از ایمجینیشن خریداری نکرده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - است. شرکت ساکن کوپرتینو می گوید حداقل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دو ماه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - پیش از اعلام عمومی، Imagination را از تصمیم خود آگاه کرده بوده است.

گفتنی است بخش عظیمی از درآمد ایمجینیشن از فروش امتیاز تکنولوژی های خود به اپل تامین می شده (0.3 دلار به ازای هر آیفون) و حالا با انتشار خبر قطع همکاری - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دو شرکت، ارزش سهام کمپانی بریتانیایی تقریباً نصف شده است. البته Imagination نیز بیکار نبوده و موفق شده علی رغم مسائل اخیر، با اصلاح ساختار - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و اعمال تغییرات در سازمان خود، دوباره به سوددهی برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone