🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11495.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

احتمال استفاده از تیتانیوم در بدنه نسل‌های آینده آیپد

اپل ظاهرا می‌خواهد برای نسل‌های بعدی آیپد به سراغ شاسی با جنس آلیاژ تیتانیوم برود و آن را جایگزین بدنه مبتنی بر آلومینیوم مدل‌های کنونی کند. «دیجی‌تایمز» اخیرا در گزارشی اعلام کرده بود که اپل می‌خواهد ...

اپل ظاهرا می‌خواهد برای نسل‌های - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرودشت استان فارس - بعدی آیپد به سراغ شاسی با جنس آلیاژ تیتانیوم برود و آن را جایگزین بدنه مبتنی بر آلومینیوم مدل‌های کنونی کند.

«دیجی‌تایمز» اخیرا در گزارشی اعلام کرده بود که اپل می‌خواهد چندین کنفرانس برای رونمایی از محصولاتش در ماه سپتامبر (شهریور-مهر) برگزار کند که یکی از آن‌ها مربوط به نسل نهم آیپد استاندارد می‌شود. دیجی‌تایمز در این گزارش به نقل از منابع خود عنوان می‌کند که آیپد جدید همچنان به شاسی آلیاژی آلومینیومی مجهز خواهد بود که توسط PVD (انباشت بخار فیزیکی) پردازش می‌شود.

با این وجود منابع فاش - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرودشت استان فارس - کرده‌اند که اپل مایل به تجهیز آیپدهای خود به شاسی فلزی بر پایه تیتانیوم است، اما هزینه‌های بالای این کار ممکن است در حال حاضر مقرون به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرودشت استان فارس - صرفه نباشد.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرودشت استان فارس

این خبر به دنبال گزارش مشابه دیگری از اوایل ماه جاری منتشر شد که ادعا می‌کرد سری آیفون ۱۴ که سال ۲۰۲۲ از راه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرودشت استان فارس - می‌رسد، احتمالا به دلیل استحکام و دوام بیشتر در مدل‌های پرو و پرو مکس بدنه‌ای با جنس آلیاژ تیتانیوم خواهد داشت. - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرودشت استان فارس -

در مقایسه با فولاد ضد زنگ، تیتانیوم دارای سختی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرودشت استان فارس - نسبتا بالاتری است که باعث مقاومت بیشتر آن - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرودشت استان فارس - در برابر خط و خش می‌شود. همچنین سختی آن باعث می‌شود تا مقاومت کافی در برابر خم شدن را نیز داشته باشد.

با این حال، استحکام زیاد تیتانیوم همچنین باعث سخت شدن تولید محصولات مجهز به آن می‌شود، بنابراین اپل یک فرآیند جدید را توسعه داده که می‌تواند باعث افزایش جلای تیتانیوم و جلوه‌های جذاب‌تری برای آن شود. اپل همچنین در حال تحقیق - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرودشت استان فارس - درباره استفاده از پوشش‌های سطحی اکسید نازک است که می‌تواند - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرودشت استان فارس - لکه‌دار و چرب شدن گوشی با اثر انگشت را کاهش دهد.

اگر گزارش‌های ارائه شده دقیق باشند، اپل برای اولین بار در آیفون‌ها و آیپد‌ها از تیتانیوم استفاده خواهد کرد. این - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرودشت استان فارس - غول فناوری تاکنون از تیتانیوم به عنوان - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرودشت استان فارس - یک ماده اختیاری در مدل‌های اخیر اپل واچ و اپل کارت فیزیکی استفاده کرده، اما - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرودشت استان فارس - جدیدترین آیفون‌ها و آیپدها همچنان از جنس فولاد ضد زنگ یا - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مرودشت استان فارس - آلومینیوم ساخته شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone