🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  4. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  5. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34996.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

واتس اپ قابلیت Sticker Reaction را معرفی کرد

برخلاف تلگرام که از همان روزهای اولیه فعالیت خود قابلیت استفاده از استیکر را برای کاربران فراهم کرد، واتس اپ هنوز چنین ویژگی ندارد. با این حال چند ماه پیش مارک زاکربرگ حضور استیکرها در ...

برخلاف تلگرام که از همان روزهای اولیه فعالیت خود قابلیت استفاده از استیکر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - را برای کاربران فراهم کرد، واتس اپ هنوز چنین ویژگی ندارد. با این حال چند ماه پیش مارک زاکربرگ حضور استیکرها در واتس اپ را تایید نمود و اکنون به نظر می‌رسد که تا انتشار موج اولیه استیکرهای این پیام رسان زمان زیادی باقی نمانده - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - است.

بعضی از کاربران نسخه بتا 2.18.189 واتس - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اپ، اخیرا متوجه حضور استیکرهایی در برنامه شده‌اند. با توجه به تصاویر لو رفته، در کنار دکمه گیف‌‌ آیکون جدیدی تحت عنوان Stickers View به اپلیکیشن اضافه شده که با کلیک روی آن به منوی استیکرها دسترسی پیدا کنید. همانند تلگرام، در اینجا نیز استیکرها در - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - قالب پک‌هایی عرضه می‌شوند و پیش از استفاده کاربران باید یک بار آن‌ها را دانلود کنند.

آنگونه که از تصویر مشخص است، واتس اپ برنامه دارد تا استیکرها را در زیرشاخه‌های عشق (Love)، ناراحتی (Sad)، تعجب (Wow) و خنده (Lol) دسته‌ بندی کند. بنابراین - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اگر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - روی Love کلیک کنید، استیکرهای عاشقانه به نمایش درمی‌آیند. این ویژگی (دسته‌بندی استیکرها) Sticker Reaction نام دارد و احتمالا در زمان عرضه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آن به نسخه نهایی، تعداد این دسته‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تربت حیدریه استان خراسان
در نسخه کنونی بتا واتس اپ کاربران قابلیت استفاده از استیکرها را ندارند و این ویژگی فعلا - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - قفل است. با استناد به گزارشات، در نسخه‌های بعدی شاهد - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - فعال‌سازی استیکرها خواهیم بود.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone