🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33229.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

در یک حادثه، تبلت جان یک دختر بچه‌ی اسپانیایی را گرفت

بعد از برخورد شدید ماشین با اتوبوس مدرسه در اسپانیا، دختر بچه‌ای ۳ ساله جانش را از دست داد. طبق گزارشات محلی به نظر می‌رسد که کودک به روی صندلی محافظ کودکان در ماشین نشسته ...

بعد از برخورد شدید ماشین با اتوبوس مدرسه در اسپانیا، دختر بچه‌ای ۳ ساله جانش را از دست داد.

طبق گزارشات محلی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به نظر می‌رسد که کودک به روی صندلی محافظ - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کودکان در ماشین نشسته بود اما به علت برخورد شدید در هنگام تصادف، تبلت با صورت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کودک برخورد داشت و باعث مرگ وی شد.

طبق ادعای ماموران، اتفاقی که در «ویلانووا ده آروسا» -شهری کوچک - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در شرق اسپانیا- افتاده بسیار نادر تلقی می‌شود.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

نام این کودک - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - فاش نشده اما طبق گزارشات به نظر می‌رسد که نوه‌ی یکی از تاجران به نام اسپانیایی باشد. - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اگرچه که دلیل این مرگ هنوز به طور رسمی تایید نشده، اما - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پلیس اعلام کرده که احتمالا - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دلیل مرگ برخورد تبلت با صورت کودک بوده است.

مادر ۲۶ ساله‌ی کودک و همینطور یکی از بچه‌هایی که در اتوبوس مدرسه حضور داشت، در - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - این تصادف دچار جراحات جزئی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شدند. «پیت ویلیامز» یکی از ماموران خبره‌ی محافظت جاده به BBC گفت:

این اتفاقی ناگوار است که باعث ترس همه‌ی پدر و مادر‌هایی که به کودکانشان در ماشین اجازه‌ی استفاده از تبلت یا تلفن‌های هوشمند -به عنوان وسیله‌ای برای سرگرم شدن- را می‌دهند، خواهد شد.

ما شاهد اتفاقی مشابه نبودیم اما واضح است که در ماشینی که با سرعت زیاد در حال حرکت است، - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هر وسیله‌ای که به جایی متصل نباشد، می‌تواند هنگام تصادفات جاده‌ای تبدیل به آلت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - قتل شود.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

این اتفاق باعث - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بروز نگرانی‌هایی در افراد شده. البته وسیله‌هایی برای متصل کردن تبلت‌ها به صندلی در - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ماشین‌ها وجود دارند، اما به حدی دور - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هستند که هیچ کودکی قدرت استفاده از آن‌ها را - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ندارد.

از طرفی با اینکه توصیه می‌شود از حمل کردن وسایلی که در ماشین رها باشند خودداری شود، اما هیچ قانون رسمی از وجود این وسایل در ماشین‌ها جلوگیری - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به عمل نمی‌آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone