🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39191.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

مینی لپ تاپ GPD Win؛ رایانه ویندوزی و کنسول بازی در جیب شما

مینی لپ تاپ «GPD Win» یک پدیده کاملاً منحصر به فرد است. یک لپ تاپ ویندوزی تمام عیار و کنسول دستی نسبتاً قدرتمند که به راحتی در جیب شما جای می گیرد. لپ تاپ های ...

مینی لپ تاپ «GPD Win» یک پدیده کاملاً منحصر به فرد است. یک لپ تاپ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ویندوزی تمام عیار و کنسول دستی نسبتاً قدرتمند که به راحتی در جیب شما جای می گیرد.

لپ تاپ های مخصوص گیم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - هر سال بهتر و بهتر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - می شوند، اما چند مشکل هنوز در آنها حل نشده است. از جمله این موارد وزن بسیار زیاد و حمل و نقل دشوار، عمر باتری کوتاه و - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نیاز به همراه داشتن کنترلر و ماوس برای انجام بازی ها است.

این گجت کوچک دقیقاً برای رفع همین مشکلات ساخته شده است. GPD مخفف «Game Pad Digital» است که به خوبی ماهیت بازی محور آن را به نمایش می گذارد. تصور کنید که یک کنسول دستی در ابعاد 3DS XL دارید که تمام جزئیات کنترلر اکس باکس را در کنار یک کیبورد کامل و - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ویندوز 10 داراست.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان

محصول مورد بحث مجهز به نمایشگری ۵.۵ اینچ با قابلیت لمسی و تراکم پیکسل 720p است. پردازنده به کار رفته در دل آن اتم x7، همان پردازنده ای است که مایکروسافت سرفس ۳ را در سال ۲۰۱۵ با آن روانه بازار ساخت.

سازندگان برای این لپ تاپ - کنسول کوچک مجموعه ای کامل از درگاه ها را در نظر گرفته اند. این فهرست شامل یک پورت USB-C برای شارژ، یک پورت USB-A برای اتصال ماوس و همچنین یک ورودی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - microSD برای افزودن به مقدار حافظه داخلی می شود. باتری ۶۷۰۰ میلی آمپر ساعتی آن نیز به خوبی می تواند برای ۶ ساعت انجام بازی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - را تضمین نماید.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان

گرچه این رایانه کوچک از سخت افزار نه چندان قدرتمندی برخوردار است، اما به خوبی از پس اجرای بازی هایی پلتفرم پی سی که چند سالی از عرضه آنها گذشته باشد بر می آید. برخی دیگر از بازی ها را نیز می - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - توان با کاهش کیفیت گرافیکی روی GPD Win تجربه کرد. به طور حتم با توجه به دارا بودن یک کنترلر تمام عیار تجربه ای لذت بخش از انجام بازی را در کنار - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کاربری های یک رایانه رومیزی کامل در اختیار خواهید - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - داشت.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان

محصول مورد بحث در حال حاضر با قیمت ۳۳۹ دلار و در کشور چین قابل خریداری است، اما احتمال عرضه آن در دیگر نقاط دنیا نیز وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone