🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  3. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  4. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  5. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19947.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

چگونه مشکل پیدا نکردن وای فای در ویندوز ۱۰ را برطرف کنیم؟

اینترنت اهمیت بالایی در زندگی ما دارد و پیدا نکردن وای فای در لپ تاپ دردسرهای زیادی ایجاد می‌کند. در این مطلب نحوه رفع مشکل پیدا نکردن وای فای در ویندوز ۱۰ را آموزش می‌دهیم. ...

اینترنت اهمیت بالایی در زندگی ما دارد و پیدا نکردن وای فای در لپ تاپ دردسرهای زیادی ایجاد می‌کند. در این مطلب نحوه رفع مشکل پیدا نکردن وای فای در ویندوز ۱۰ را آموزش می‌دهیم.

در حالی که می‌توانیم بخشی از کارهای خود را با کامپیوتر به صورت آفلاین انجام دهیم، نمی‌توانیم از اهمیت اینترنت چشم پوشی کنیم. تقریبا می‌توان گفت همه ما به اینترنت وابسته هستیم و برای انجام کارهای خود به وای فای نیاز - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - داریم، مخصوصا در این دوره زمانی که اکثر افراد به علت شیوع ویروس کرونا دورکار شده‌اند و به صورت آنلاین کارهای خود را انجام می‌دهند.

یکی از بزرگترین و رایج‌ترین مشکلاتی که اکثر کاربران در ویندوز ۱۰ با آن مواجه می‌شوند، عدم شناسایی شبکه وای فای است. در این مطلب راه‌های رفع مشکل پیدا نکردن وای فای در ویندوز ۱۰ را برای شما آماده کرده‌ایم، در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

ریست - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - کردن TCP/IP

قدم اول: در کامپیوتر خود کامند پرامپت (Command Prompt) یا همان CMD را جستجو کرده و با دسترسی ادمین آن را - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - باز کنید.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

قدم دوم: در CMD دستور روبه‌رو را وارد کنید: netsh int ip reset

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

قدم سوم: پنجره CMD را ببندید و مراحل بعدی برای رفع - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - مشکلات در آداپتور شبکه را دنبال کنید.

دو دستور دیگری که می‌توانند به کامپیوتر شما در شناسایی شبکه وای فای و اتصال به آن کمک کنند، به شرح زیر هستند:

  • ipconfig /release و ipconfig /renew

دو دستور بالا را یکی یکی وارد کنید. این دستورات آدرس آی‌پی کنونی شما که توسط DHCP مشخص شده را آزاد کرده و یک آدرس جدید به شما - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - اختصاص می‌دهند. اگر با خطای «وای فای پیکربندی آی‌پی معتبری ندارد» مواجه شدید، دستورات زیر را به صورت یکی یکی وارد کنید:

  • netsh winsock reset
  • ipconfig /release
  • netsh int ip reset
  • ipconfig /renew
  • ipconfig /flushdns

عیب‌یابی شبکه و اینترنت

قدم اول: دکمه‌های Windows + I را برای باز شدن تنظیمات فشار دهید و در جستجوی دو مورد زیر باشید:

  • شناسایی و رفع مشکلات شبکه
  • شناسایی و رفع مشکلات آداپتور شبکه
تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

قدم دوم: قدم‌ها برای هر دو مورد بالا یکسان است و به همین دلیل تنها یکی از آن‌ها را آموزش می‌دهیم. یکی از گزینه‌های عیب‌یابی را انتخاب کرده و با انتخاب گزینه «Apply repairs automatically»، روی دکمه «Next» کلیک کنید.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

قدم سوم: دستورالعمل روی صفحه را دنبال کنید و البته این اقدامات را برای سایر گزینه‌های عیب‌یابی در صورتی که هنوز مشکل وجود داشت، ادامه دهید.

مایکروسافت با عرضه بروزرسانی Creators، یک گزینه دیگر برای عیب‌یابی برای کاربران درنظر گرفته که با جستجو در اختیار شما قرار نمی‌گیرد و باید مراحل زیر را برای - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - دسترسی به آن انجام دهید.

قدم اول: به مسیر Settings > Update & Security > - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - Troubleshoot > Internet Connections بروید.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

قدم دوم: روی گزینه «Run the troubleshooter» کلیک کرده تا فرایند آغاز شود و سپس دستورالعمل‌ها را دنبال کنید.

نام/SSID و پسورد شبکه را تغییر دهید

اقدام بعدی که می‌تواند مشکل پیدا نکردن وای فای در ویندوز ۱۰ را برطرف کند، - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - نیاز به کابل برای اتصال - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - لپ تاپ به مودم دارد. مودم را با کابل به دستگاه خود وصل کرده و آدرس آی‌پی روتر (مانند ۱۹۸.۱۶۸.۱.۱) را در مرورگر خود وارد کنید. وارد شوید و جزئیات ورود خود را تغییر دهید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سراغ راهنمای روتر خود - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - بروید.

شبکه وای فای را حذف کنید

قدم اول: برای یکی از راه‌های ساده رفع مشکل پیدا نکردن وای فای در ویندوز ۱۰ باید به مسیر Settings > Network & Internet > Wi-Fi  بروید و روی گزینه «Manage known networks»‌ کلیک کنید.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

قدم دوم: روی نام - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - شبکه وای فای خود کلیک کرده و گزینه «Forget»‌ را انتخاب کنید.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

پس از اینکار برای اتصال مجدد به شبکه، باید پسورد آن را وارد کنید، بنابراین مطمئن شوید که آن - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - را حفظ هستید یا جایی یادداشت کرده‌اید.

عیب‌یابی DHCP

DHCP یا قرارداد پیکربندی پویای میزبان فرایندی است که ویندوز برای پیکربندی و اختصاص یک آدرس آی‌پی به دستگاه وایرلس سازگار استفاده می‌کند که - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - شامل کامپیوتر شما نیز می‌شود، بنابراین باید فعال بودن آن را مورد بررسی قرار دهیم.

قدم اول: عبارت «View Network Connections» را جستجو کرده و آن - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - را باز کنید.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

قدم دوم: روی آداپتور شبکه‌ای که - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - در حال استفاده از آن هستید، کلیک کرده و گزینه «Diagnose» را انتخاب کنید.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

در صورتی که این سرویس غیرفعال باشد، با این کار باید - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - دوباره فعال شود.

قدم سوم: اگر قدم بالا مشکل را برطرف نکرد، می‌توانید تنظیم - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - دستی آدرس آی‌پی خود را - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - امتحان کنید. این بار با کلیک راست روی آداپتور، بجای گزینه Diagnose، گزینه «Properties» را انتخاب کنید.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

قدم چهارم: در این بخش ابتدا باید روی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - گزینه «(Internet Protocol Version 4 (TCP/IPv4» کلیک کرده و سپس Properties را انتخاب کنید.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

قدم پنجم: - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - گزینه «Use the following IP Address» را انتخاب کرده - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - و سپس اعداد را وارد کنید. بد نیست DNS عمومی گوگل (Google Public DNS) را امتحان کنید، البته صحبت با ارائه‌دهنده اینترنت خود نیز راه بدی نیست.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

تمام تنظیمات را ذخیره کنید و ببینید کامپیوتر شما می‌تواند شبکه وای فای را شناسایی کند یا خیر. اگر از این راه نیز جواب نگرفتید، می‌توانید تمام تنظیمات را به حالت پیش فرض برگردانید.

فایروال/آنتی‌ویروس را غیرفعال کنید

این امکان وجود دارد که فایروال باعث پیدا نکردن وای فای در ویندوز ۱۰ شده باشد و با غیرفعال کردن آن، مشکل برطرف شود.

قدم اول: کنترل پنل را باز کرده و با جستجوی عبارت «Windows - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - Defender Firewall»، آن را - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - باز کنید.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

قدم دوم: در نوار جانبی روی گزینه «Turn Windows Defender Firewall on or off» برای فعال و غیرفعال کردن فایروال کلیک کنید.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

قدم سوم: امکان غیرفعال‌ کردن فایروال - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - برای شما وجود دارد، البته آن را به صورت موقت خاموش کنید یعنی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - تا زمانی که مشکل برطرف شود.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

اگر به علت استفاده از آنتی ویروس، فایروال شما خاموش است، آنتی‌ ویروس خود را غیرفعال کنید. این امکان وجود دارد - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - که برای غیرفعال کردن آن نیاز به یکبار ریبوت لپ تاپ خود داشته - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - باشید.

درایورهای شبکه را بروزرسانی کنید

قدم اول:  برای این راه حل پیدا نکردن وای فای در ویندوز ۱۰ دیوایس منیجر (Device Manager) را از منوی استارت باز کنید، البته امکان اجرای آن از منوی مخفی که با فشردن دکمه‌های Windows + X ظاهر می‌شود نیز وجود دارد.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

قدم دوم: دو بار روی گزینه آداپتورهای - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - شبکه کلیک کرده و با کلیک راست روی آداپتور شبکه - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - خود، گزینه آپدیت درایور را انتخاب کنید.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

پهنای کانال

تعدادی از کاربران به این موضوع اشاره کرده‌اند که با تغییر پهنای کانال به خودکار، مشکل پیدا نکردن وای فای در ویندوز ۱۰ را - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - برطرف کرده‌اند، بنابراین امتحان کردن این کار ضرری ندارد و ضمنا می‌توانید بعدا آن را تغییر دهید.

قدم اول: دوباره اتصالات شبکه را - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - از منوی استارت باز کرده و روی نام شبکه کلیک راست کنید. مانند قبل گزینه Properties را انتخاب کرده ولی این بار روی «Configure» کلیک کنید.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

قدم دوم: شما باید پهنای کانال را روی خودکار تنظیم کنید اما برخی مواقع چنین گزینه‌ای وجود ندارد، بنابراین باید چندین گزینه دیگر را امتحان کنید. پیش از اعمال هرگونه تغییر، تنظیمات پیش - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - فرض را یادداشت کنید.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

این احتمال وجود دارد که در اطراف شما روترهای زیادی وجود داشته باشند که از پهنای کانال یکسانی استفاده کنند، بنابراین تغییر کانال شاید کمک‌کننده باشد، ضمنا بد نیست به موارد زیر هم نگاهی بیاندازید:

  • 802.11a/ac از باند ۵ گیگاهرتز استفاده می‌کند.
  • 802.11b/g از باند ۲.۴ گیگاهرتز استفاده می‌کند.
  • 802.11n از باندهای ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز استفاده می‌کند.

مدیریت توان

آداپتور شبکه برای کار کردن به انرژی نیاز دارد و این امکان وجود دارد که تنظیمات مدیریت توان ویندوز ۱۰ برای صرفه‌جویی، تامین انرژی آن را متوقف کنید.

قدم اول: دیوایس منیجر را از منوی استارت باز کرده و با کلیک راست روی آداپتور شبکه خود، گزینه Properties را انتخاب کنید. این بار به سراغ تب مدیریت توان یا Power Management بروید.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

قدم دوم: تیک گزینه «Allow the computer to turn off this device to save power» را بردارید تا ویندوز قادر به غیر فعال کردن آداپتور شبکه نباشد. سیستم خود را ریبوت و دوباره این بخش را بررسی کنید.

پروفایل وایرلس را حذف کنید

یک خطا یا باگ می‌تواند مسئول خرابی پروفایل وایرلس باشد.

قدم اول: CMD را از منوی استارتات باز کرده و با دسترسی ادمین دستور زیر را وارد آن کنید:

  • netsh wlan - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - delete profile name=WirelessProfileName
تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

قدم دوم: در دستور بالا بجای «WirelessProfileName»، نام شبکه خود را وارد کرده و دکمه Enter را فشار دهید. پس از این کار، دستگاه شما دوباره به شبکه وصل می‌شود و ویندوز به صورت خودکار یک پروفایل جدید ایجاد خواهد کرد.

SSID Broadcast را فعال کنید

روتر SSID یا نام شبکه را برای دستگاه‌های نزدیک به خود پخش می‌کند و به همین دلیل می‌توانید لپ تاپ یا گوشی هوشمند خود را به - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - شبکه وصل کنید.

قدم اول: یک تب جدید در مرورگر خود باز کرده و سپس آدرس آی‌پی روتر خود که - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - معمولا ۱۹۸.۱۶۸.۱.۱ است را وارد کنید، البته شاید آدرس آی‌پی روتر شما متفاوت باشد و نیاز به بررسی راهنمای آن داشته باشید.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

قدم دوم: معمولا گزینه فعال‌سازی SSID Broadcast در بخش تنظیمات وایرلس وجود - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - دارد. پس از ذخیره تنظیمات، می‌توانید کامپیوتر خود را ریبوت کنید.

سرویس WLAN AutoConfig - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - را فعال کنید

قدم اول: اپ «Services» را جستجو کرده و باز کنید.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

قدم دومگزینه «WLAN AutoConfig» را در لیست پیدا کرده و با کلیک راست روی آن، گزینه Properties را انتخاب کنید.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

قدم سوم: از این موضوع مطمئن شوید که نوع استارتاپ روی خودکار تنظیم شده باشد. تنظیمات را ذخیره کرده و سیستم خود را ریبوت کنید.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

قدم چهارم: در ادامه لیستی از سرویس‌های دیگر را مشاهده می‌کنید که عملکرد آن‌ها مشخص شده است. مطمئن شوید که در سیستم شما نیز گزینه‌ها مطابق فهرست زیر باشد:

  • Network Location Awareness روی حالت خودکار باید باشد.
  • Network List Service را روی حالت دستی تنظیم کنید.
  • Windows Event Log روی حالت خودکار باشد.
  • Windows Update را روی گزینه - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - دستی تنظیم کنید.

Network Discovery را فعال کنید

قدم اول: برای آخرین راه حل پیدا نکردن وای فای در ویندوز ۱۰ به مسیر روبه‌رو بروید: Control Panel > Network and Internet > Network and Sharing Center

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

قدم دوم: روی گزینه «Change advanced - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - sharing - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - settings» کلیک کنید.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

قدم سوم: گزینه «Network Discovery» باید در این بخش قرار داشته باشد، آن را فعال کرده و تغییرات - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - را ذخیره کنید.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

در این مطلب سعی کردیم تمام راه حل‌ها برای رفع مشکل پیدا نکردن وای فای در ویندوز ۱۰ را در اختیارتان قرار دهید، با این حال شاید دستگاه با مشکلات خاصی روبه‌رو باشد و سازنده با ارائه یک دستورالعمل یا راهنما، در رفع آن‌ها به کاربر کمک کند. برای مثال می‌توان به سرفیس اشاره کرده که مایکروسافت برای آن راهنمای مخصوص به خود را منتشر کرده است. چنانچه نیاز به - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - تغییر رمز WIFI دارید آموزش تغییر رمز وای فای قبلا منتشر شده است.

سوالات متداول کاربران درباره مشکل وای فای ویندوز 10

چند روش برای مشکل پیدا نکردن وای فای در ویندوز 10 - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - چیست؟ - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان -

فعال کردن SSID Broadcast، فعال - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - کردن توان آداپتور وای فای که ممکن است توسط ویندوز غیر فعال شده باشد، عیب یابی شبکه و اینترنت ویندوز و… جزو روش های برای حل مشکل نجستن شبکه های وای فای است.

آیا با به روزرسانی درایور شبکه مشکل پیدا نکردن ویندوز حل میشود؟

شما میتوانید با فشار دادن این دکمه ها Windows + X به بخش دیوایس منیجر ویندوز بروید سپس با دوبار کلیک روی درایور شبکه آن را آپدیت کنید. در صورتی که با آپدیت درایور این مشکل برطرف نشد روش های دیگر این مطلب - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - را امتحان کنید.

بخش Network Discovery چه اثری روی نجستن - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - شبکه های وای فای دارد؟

اگر بخش Network Discovery فعال نباشد طبیعتا ویندزو شبکه های وای فای را به شما نمایش نمیدهد پس بهتر است در کنترل پنل ویندزو برای فعال کردنش اقدام کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone