🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  2. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  3. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  4. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  5. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36802.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

دانشگاه تولین و تلاش برای کمک به معتادان از طریق واقعیت مجازی

استفاده از واقعیت مجازی برای کمک به مبتلایان به بیماری های روانی از طریق بازسازی عوامل برانگیختگی در محیطی امن، موضوع چندان تازه ای نیست، اما رییس یکی از دانشکده های دانشگاه تولین می خواهد ...

استفاده از واقعیت مجازی برای کمک به مبتلایان به - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بیماری های روانی از طریق بازسازی عوامل برانگیختگی در - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - محیطی امن، موضوع چندان تازه ای نیست، اما رییس یکی از دانشکده های دانشگاه تولین می خواهد به صورت خاص از این تکنیک برای کمک به معتادان استفاده کند. پاتریک بوردنیک، رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تولین تجربیات فراوانی در آزمایش های مبتنی بر واقعیت - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مجازی داشته و حالا معتقد است که این تکنولوژی به پیشرفت لازم برای تحقق چشم اندازی های وی رسیده.

به کمک استارتاپی به نام Limbix که تجربیاتی در این زمینه دارد، بوردنیک - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - امیدوار است قادر به بازسازی وضعیتی باشد که میل شدید را در معتادان بر می انگیزد؛ - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اما با این تفاوت که همه چیز در محیطی امن صورت می گیرد و متخصصین حرفه ای، شخص را زیر نظر دارند.

یادگیری این موضوع که هر بیمار، نسبت - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به عوامل برانگیختگی متعدد چه واکنشی نشان می دهد، در درک چگونگی کارکرد اعتیاد به مواد گوناگون بسیار موثر خواهد بود و به شیوه های درمانی بهتر منجر می گردد. این ابزار که «پروژه دلتا» نام دارد، برای اکوسیستم های واقعیت مجازی مختلف مانند Daydream گوگل و Gear VR سامسونگ در دست توسعه است و انتظار می رود طی 6 الی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - 12 ماه آتی به پایان برسد.

هدف اصلی پروژه دلتا، قرار دادن معتادان در وضعیتی کاملاً مشابه با جهان واقعی است - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - که سبب می شود اشخاص، نیاز به ماده ای خاص را شدیداً حس کنند. به عنوان مثال در یک سناریو، شخص در - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - یک بازسازی دیجیتالی و واقع گرایانه از یک میخانه قرار می گیرد. در این بین، متصدی از بیمار می پرسد که از میان مشروبات الکلی موجود در قفسه، به نوشیدن کدام یک - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - علاقه مند است.

در جهان واقعی، فشار اجتماعی و آسیب پذیری شخص دائم الخمر در چنین موقعیتی، قطعاً به مصرف نوشیدنی الکلی منجر می شود. ناگفته نماند که هنگام بازدید بیمار از این محل، روان شناسی حرفه ای به صورت دائم در کنار وی حضور دارد تا - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به بررسی احساسات وی پرداخته و آنچه در ذهن او - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - می گذرد را تحلیل کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone