🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  2. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  3. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  4. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34494.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اختلال در سرویس GPS و نمایش لوکیشن در فرودگاه امام؛ ماجرا چیست؟

احتمالا از ساعات آغازین بامداد امروز، 20 شهریور ماه، شما یا برخی از آشنایانتان که تعامل بیشتری با سرویس‌های مکان یابی و نقشه‌های آنلاین دارید با مشکلی عجیب مواجه شدید. لوکیشن بسیاری از کاربران در ...

احتمالا از ساعات آغازین بامداد امروز، 20 شهریور ماه، شما یا - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - برخی از آشنایانتان که تعامل بیشتری با سرویس‌های مکان یابی و نقشه‌های آنلاین دارید با مشکلی عجیب مواجه شدید. لوکیشن بسیاری از کاربران در این ساعات به اشتباه فرودگاه امام نشان - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - داده می‌شد و در همین نقطه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ثابت - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مانده بود. با اینکه این مشکل احتمالا در ساعات آینده برطرف شود - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ولی جای سوال برای بسیاری باقی ماند که قضیه از چه قرار است؟ آیا اختلالی داخلی به - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - وجود آمده و یا مشکل از جای دیگری آب می‌خورد؟

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان

گمانه‌ها و حدس‌های متعددی در این باره زده شده که هیچ کدام را نمی‌توان صد در صد درست دانست با این حال پیگیری‌های دیجیاتو نشان می‌دهد که احتمالا این مورد یک مشکل ساده مخابراتی بوده که به زودی برطرف - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - می‌شود. «رسول آدینه وند» فعال حوزه تلکام در گفتگو با دیجیاتو از فرضیه خود می‌گوید که با اینکه نمی‌توان مهر تایید قاطع روی آن - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - زد، ولی چندان دور - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از ذهن هم به نظر نمی‌رسد.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان

آدینه‌وند توضیح می‌دهد که این مشکل به خاطر اطلاعات اشتباه درج شده در دیتای دکل‌های مخابراتی بوده ولی اینکه چه اپراتوری دچار این اشتباه کوچک شده را هنوز نمی‌توان گفت. با توجه به گفته‌های او به نظر می‌رسد این مشکل فقط برای افرادی به وجود آمده که سیستم GPS موبایلشان روی حالت Mobile Network - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - And GPS بوده و افرادی که صرفا از طریق GPS مکان یابی می‌کردند با مشکل مواجه نشدند. او در ابتدا با مثال‌های مختلف سعی می‌کند تا موضوع را برایمان جا بیندازد:

«مکان یابی در موبایل‌ها از این - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دو طریق صورت می‌گیرد و گاهی موارد گوگل - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و یا پلتفرم‌های - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دیگر با در آوردن موقعیت تقریبی دکل آنتنی که موبایل فرد به آن وصل شده، - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مکان تقریبی او را حدس می‌زند. یا مثلا اگر من به وای‌فای منزل خود وصل می‌شوم و همزمان به یک دکل - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - آنتنی نزدیک، اگر همسایه‌ام آنلاین شود و اول سیگنال وای‌فای من را دریابد، با توجه به Mac Address وای‌فای من و دکلی که موبایلم بدان وصل شده، گوگل می‌تواند مکان تقریبی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - همسایه‌ام را حدس بزند.»

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان

او تاکید - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - می‌کند که اپراتورهای ایران در - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ID جهانی خود با نام 432 شناخته می‌شوند و هر یک هم با توجه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به قوانین بین‌المللی کار - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - می‌کنند. دکل‌هایشان هم Cell ID و LAC یا همان Location Area - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - Code دارند - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - وهر دکل فارغ از تجهیزات دیگری که به آن وصل شده یک BBU دارد که این اطلاعات در آن جا می‌گیرد:

«این BBUها به زبان XML نوشته شده و یک فایل با یک سری عدد و رقم است که Cell ID و LAC و موارد دیگری را به دکل می‌شناساند. این موارد دسترسی عمومی دارند و همه موبایل‌های وصل شده به دکل می‌توانند چنین اطلاعاتی را دریافت کنند که به موجب همین اطلاعات، مکان یابی هم می‌شوند. حتی در سیستم قضایی و پلیسی کشور هم از همین مساله برای پیدا شدن گوشی‌های مسروقه استفاده می‌شود.»

او می‌گوید که گوگل از طریق همین دیتاها مکان یابی را در حالت - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نت‌ورک انجام می‌دهد اما مشکلی که آدینه‌وند - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به آن اشاره می‌کند اینست که بسیاری از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مواقع، پیمانکارهایی که با اپراتورها برای آپدیت دکل‌هایشان قرارداد می‌بندند، در نگاشتن این اطلاعات دقت کافی انجام نمی‌دهند و صرفا فایل قبلی را با ارقام جدید پر می‌کنند.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان

این فعال حوزه تلکام تاکید دارد که معمولا این آپدیت‌ها در ساعات خلوتی شبکه یعنی همان ساعت 3 صبح رخ می‌دهد، درست زمانی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - که این اختلال در کشور شروع شد، و احتمالا - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در آپدیتی که یکی از اپراتورها روی دکل‌ها انجام داده، به اشتباه اطلاعات دکل فرودگاه امام را به همه دکل‌های مخابراتی کپی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کرده است:

«در این حالت سیستم عامل به اشتباه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اسکریپت لوکیشن را می‌خواند و تصور می‌کند که برخی از موبایل‌های اپراتور به دکل نزدیک فرودگاه امام وصل هستند. البته - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تاکید می‌کنم که - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - این مشکل در صورتی رخ داده که مکان‌یابی از طریق نت هم انجام شده باشد و نه صرفا GPS.»

آدینه‌وند همچنین به مشکل ساعات برخی گوشی‌ها - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هم اشاره می‌کند که ناخودآگاه تغییر یافته و می‌گوید که در این اسکریپت‌ها بحث زمان هم مطرح است که در حالت عادی روی +GMT 3.5 قرار دارد ولی احتمال دارد که این اعداد هم دستکاری شده و یا کپی اشتباهی روی آنها انجام گرفته که باعث این اشکالات زمانی در برخی گوشی‌ها شده است.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان

در نهایت به نظر می‌رسد مشکلی که امروز گریبانگیر بسیاری از افراد شده یک اشتباه مخابراتی بوده که ظرف ساعات آینده برطرف خواهد شد و یا به قول آدینه‌وند، خود سیستم - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - عامل بعد - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از مشاهده انبوه این مقدار LAC - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به طور هوشمند پی می‌برد که این موضوع اشتباه است.

در هر صورت هیچ بیانیه‌ای تا لحظه نوشتن این خبر در این مورد از هیچ نهادی منتشر نشده ولی کارشناسان احتمال امنیتی بودن موضوع و یا - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دستکاری‌های داخلی در این زمینه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - را بعید می‌دانند و سناریوی فوق را موضوعی محتمل‌تر عنوان می‌کنند. با این - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - حال هنوز هیچ چیز قطعی نیست و باید صبر کرد و دید آیا توضیحات دقیق‌تری ارائه خواهد شد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone