🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  3. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  5. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34495.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

بیانیه رسمی هواوی در خصوص تقلب در اپلیکیشن های بنچمارک

هفته گذشته گزارشی اختصاصی در مورد گوشی های هواوی در وبسایت Anandtech منتشر گردید که به نقل محافل خبری بدل شد؛ براساس این گزارش توان پردازشی برخی از موبایل های شرکت یاد شده در زمان ...

هفته گذشته گزارشی اختصاصی در مورد گوشی های هواوی در وبسایت Anandtech منتشر گردید که به نقل محافل خبری بدل - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شد؛ براساس این گزارش توان پردازشی برخی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از موبایل های شرکت یاد شده در زمان اجرای اپ های تهیه بنچمارک - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به صورت پیشفرض بهبود داده می شود تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و به بیان دیگر هواوی به تقلب در اپلیکیشن های بنچمارک متهم گردید.

به دنبال انتشار این گزارش شرکت UL Benchmarks که - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ابزار بنچمارک گیری 3DMark را طراحی کرده اعلام کرد اسامی برخی گوشی های هواوی را از فهرست خود خارج می کند تا تکلیف این مساله روشن شود.

این اتفاق اما - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شاید در نگاه نخست غیرمسئولانه به نظر بیاید اما آنطور که به نظر می رسد رسمی همیشگی در سرزمین اژدهای سرخ است و طبق اعلام - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هواوی بسیاری از شرکت های چینی چنین کاری را انجام میدهند. بنابراین روشن است که اگر هواوی دست به چنین اقدامی نمی زد قطعا بازی را به رقبای هموطن خود می باخت و بخش عمده فروشش را در چین از دست می داد.

تلاش برای رفع نگرانی ها

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی

در ادامه ماجرا هواوی وارد گفتگوهایی طولانی با شرکت طراح ابزار 3D Mark شد تا از نگرانی کاربرانش بکاهد. در همین راستا اعلام شد که در آپدیت نرم افزاری آتی برای EMUI حالت تقویت سرعت و عملکرد به گوشی های هواوی اضافه میشود تا - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - با اجرا شدن همه اپلیکیشن ها [و نه صرفا - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اپ های تهیه بنچمارک] قدرت پردازشی آنها بهبود داده شود.

دومین تولید کننده بزرگ تلفن های هوشمند در دنیا همچنین بیانیه ای در رابطه با این - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مساله منتشر کرده که در ادامه توجه شما را به متن این بیانیه نیز جلب میکنیم.

هواوی و شرکت UL [تهیه کننده 3DMark] - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مذاکراتی جامع در خصوص موضوع - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بنچمارک ها با هم داشتند و به توافقی مثبت در مورد این مساله و همچنین گام های بعدی برای تداوم همکاری هایشان رسیدند.

دراین گفتگوها هواوی توضیح داد که - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - موبایل هایش از نوعی مکانیزم مبتنی بر - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هوش مصنوعی برای تخصیص منابع استفاده می کنند و از آنجایی که در سناریوهای مختلف دستگاه به توان پردازشی متفاوتی نیاز دارد جدیدترین گوشی های آن از تکنولوژی های مبتکرانه ای نظیر هوش مصنوعی برای بهینه سازی تخصیص این توان بهره می گیرند تا سخت افزار بالاترین توانمندی هایش را به نمایش بگذارد و همزمان نیاز - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کاربر را در تمامی سناریوها پاسخ بدهد.

شرکت UL رویکرد هواوی را درک می کند با این حال اعلام نموده که با فعال شدن پیش فرض Performance Mode در موبایل ها همزمان - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - با اجرای اپ های تهیه بنچمارک مخالف است و براساس قوانین آن عملکرد دستگاه در زمان استفاده از اپ های تهیه بنچمارک درست باید همانند دیگر اپ ها باشد.

هواوی نیز ضمن احترام به حقوق کاربرانش مبنی بر نوع استفاده از تلفن های همراهشان بنا دارد که دسترسی آزاد کاربران به Performance Mode را در - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نسخه بعدی رابط کاربری خود موسوم به EMUI 9.0 فراهم نماید؛ به این ترتیب کاربران میتوانند تصمیم بگیرند که چه زمانی از بیشینه توان دستگاه های خود بهره بگیرند.

هواوی و UL همچنین صحبت هایی در مورد متدهای تست بنچمارک رایج با یکدیگر داشتند و از اقدام صنعت برای توسعه استانداردهای بنچمارک گیری که به بهترین نحو پاسخگوی نیاز - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کاربران باشد نیز قدردانی خواهند - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کرد.

در انتها لازم است اشاره کنیم که طبق توافقات صورت گرفته میان این دو شرکت به محض فراهم شدن دسترسی کاربران به Performance Mode در نسخه تازه رابط کاربری هواوی، اسامی گوشی های این شرکت مجددا به فهرست 3DMark اضافه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تلما نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روز بخیر مرکز شما آیا دور و بر باغ فروغی خوی سرویس میده؟
پاسخ: بله در باغ فروغی شهر خوی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone