تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24069.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

باگ جدید بلوتوث جاسوسی از داده‌ها را آسان می‌کند

آسیب پذیری جدید بلوتوث به هکرها اجازه می دهد با تضعیف کلید رمزنگاری، به جاسوسی در ترافیک داده ها یا تغییر آنها بپردازند. محققان مرکز امنیتی CISPA به یک حفره امنیتی در پروتکل ارتباطی بلوتوث پی ...

آسیب پذیری جدید بلوتوث به هکرها اجازه می دهد با تضعیف کلید رمزنگاری، به جاسوسی در ترافیک داده ها - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ماسال استان گیلان - یا تغییر آنها بپردازند.

محققان مرکز امنیتی CISPA به یک حفره امنیتی در پروتکل ارتباطی بلوتوث پی برده اند که از طریق اختلال در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ماسال استان گیلان - فرایند رمزنگاری پیاده سازی می شود. در حالت عادی هر زمان که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ماسال استان گیلان - دو دستگاه از طریق بلوتوث به هم متصل می شوند، یک کلید رمزنگاری - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ماسال استان گیلان - جدید ایجاد می کنند. حفره امنیتی اما به هکرها اجازه می - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ماسال استان گیلان - دهد به جای حمله مستقیم به رمزنگاری، دستگاه ها را به استفاده از کلید رمزنگاری ساده تر مجبور کنند.

هرچند مهاجم برای پی بردن به رمز دقیق - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ماسال استان گیلان - هنوز هم ناچار به اجرای حمله بروت فورس (brute-force) - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ماسال استان گیلان - روی یکی از دستگاه ها است، اما به لطف کاهش طول کلید از شانس بالاتری برای موفقیت برخوردار است.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ماسال استان گیلان

خوشبختانه هکر برای - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ماسال استان گیلان - سوءاستفاده از این آسیب پذیری بلوتوث باید در مجاورت دستگاه ها قرار داشته باشد. مهاجم در اولین قدم باید در زمانی کوتاه پیام شروع رمزنگاری بین دو دستگاه را مختل کرده و پیام خود را جایگزین آن کند.

این باگ که محققان آنرا KNOB نامیده اند، تنها به دستگاه هایی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ماسال استان گیلان - محدود می شود که از پروتکل BR/EDR - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ماسال استان گیلان - استفاده می کنند، در نتیجه ابزارهای مبتنی بر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ماسال استان گیلان - بلوتوث کم مصرف که در اغلب پوشیدنی های هوشمند به کار رفته در معرض آن قرار ندارند. علاوه بر این ابزارهای بلوتوثی دیگری که در آنها حداقلی برای کلید رمزنگاری تعیین شده نیز در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ماسال استان گیلان - امان هستند.

محققان وجود این آسیب پذیری را ر ۱۷ چیپ منحصر به فرد از جمله برادکام، اپل، اینتل و کوالکام تایید کرده اند اما در حال حاضر شواهدی مبنی بر سوءاستفاده از آن در دست نیست. کمپانی های بزرگ از جمله اپل و مایکروسافت وصله هایی را برای رفع این حفره امنیتی منتشر کرده اند و از این بعد چیپ ها اجازه کوتاهتر شدن کلید رمزنگاری از حد مشخصی را نخواهند داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone