🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13971.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

شرکت SiFive از قدرتمندترین پردازنده مبتنی بر معماری RISC-V رونمایی کرد

شرکت طراح تراشه SiFive از سری جدید تراشه‌های SiFive Performance خود که بر اساس معماری متن باز ریسک پنج یا RISC-V ساخته شده‌اند، رونمایی کرد. این تراشه‌ها می‌توانند از سیستم عامل‌های ۶۴ بیتی مثل لینوکس ...

شرکت طراح تراشه SiFive از سری جدید تراشه‌های SiFive Performance خود که بر اساس معماری متن باز ریسک پنج یا RISC-V ساخته شده‌اند، رونمایی کرد. این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاندیز استان خراسان - تراشه‌ها می‌توانند از سیستم عامل‌های ۶۴ بیتی مثل لینوکس پشتیبانی کنند.

از بین دو هسته پردازشی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاندیز استان خراسان - جدید موسوم به SiFive - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاندیز استان خراسان - Performance P270 و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاندیز استان خراسان - SiFive Performance P550، دومی با نرخ ۸.۶۵ گیگاهرتز به بالاترین امتیاز - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاندیز استان خراسان - SPECInt - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاندیز استان خراسان - 2006 در میان پردازنده‌های پرقدرت RISC-V دست یافته است. SiFive با کمک هسته P550 - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاندیز استان خراسان - حتی از Cortex-A75 آرم هم بهتر عمل می‌کند.

دکتر «یون‌سوپ لی»، هم‌بنیان‌گذار و مدیر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاندیز استان خراسان - ارشد فناوری SiFive می‌گوید: «SiFive Performance گامی عظیم در زمینه تعهد به ارائه مجموعه‌ای از هسته‌های مقیاس‌پذیر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاندیز استان خراسان - RISC-V برای همه مشتریان در سراسر دنیاست که جلودار طراحی SoC یا سیستم بر تراشه هستند - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاندیز استان خراسان - و از شرایط حاضر رضایت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاندیز استان خراسان - ندارند.»

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاندیز استان خراسان

شرکت SiFive می‌گوید اینتل از هسته‌های پردازشی P550 در پلتفرم پردازنده ۷ نانومتری Horse Creek استفاده خواهد کرد. با وجود این‌که فعلا اطلاعات بیشتری درباره برنامه اینتل برای استفاده از هسته‌های P550 وجود ندارد، ولی این اقدام از آن جهت جالب توجه است که طبق گزارش‌ها، اینتل پیشنهادی ۲ میلیارد دلاری را برای خرید SiFive ارائه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاندیز استان خراسان - کرده است. اینتل احتمالا با این تصمیم می‌خواهد رقابت جدی‌تری با انویدیا داشته باشد که پارسال آرم را خرید.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاندیز استان خراسان

به گفته SiFive، هسته P550 مبتنی بر ریزمعماری SiFive U84 ساخته شده و این شرکت می‌تواند حداکثر چهار عدد از این هسته‌ها را در فضایی مشابه فضای لازم برای یک هسته Cortex-A75 آرم قرار دهد.

«پاتریک لیتل»، مدیرعامل - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاندیز استان خراسان - شرکت SiFive در پستی در وبلاگ این شرکت نوشت: «معرفی خانواده پردازنده‌های SiFive Performance گواهی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاندیز استان خراسان - مبنی بر ورود SiFive به یک دوران جدید است.»

RISC-V نوعی معماری مجموعه دستورالعمل - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر شاندیز استان خراسان - استاندارد باز (ISA) است که بر اساس اصول RISC یا «کامپیوتر کم‌دستور» تنظیم شده. این معماری بر اساس مجوزهای متن باز منتشر می‌شود که استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone