🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21058.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

پروژه عظیم فیسبوک برای افزایش ۳ برابری ظرفیت اینترنت آفریقا و خاورمیانه

فیسبوک و چند شرکت دیگر با نصب کابل‌هایی به طول ۳۷ هزار کیلومتر در اعماق دریا، ظرفیت اینترنت در آفریقا و بخش هایی از خاورمیانه را تا ۳ برابر افزایش می دهند. گروهی از کمپانی ...

فیسبوک و چند شرکت دیگر با نصب - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فریمان استان خراسان - کابل‌هایی به طول ۳۷ هزار کیلومتر در اعماق دریا، ظرفیت اینترنت در آفریقا و بخش هایی از خاورمیانه را تا ۳ برابر افزایش - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فریمان استان خراسان - می دهند.

گروهی از کمپانی های مخابراتی شامل «چاینا موبایل»، «MTN گلوبال کانتکت»، «اورنج» و «ودافون» با همکاری فیسبوک قصد پیاده سازی جامع ترین مجموعه کابلی زیر دریا در اطراف قاره آفریقا و منطقه خاورمیانه را دارند. هدف از اینکار افزایش ظرفیت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فریمان استان خراسان - اینترنت در این منطقه عنوان شده که حدود یک میلیارد نفر از ساکنان آن هنوز به اینترنت دسترسی ندارد.

این پروژه که 2Africa نام دارد، با نصب ۳۷ هزار کیلومتر کابل (تقریبا به اندازه محیط کره زمین) شبکه اینترنت اروپا را به خاورمیانه (از طریق عربستان) و ۲۱ منطقه در ۱۶ کشور آفریقایی متصل خواهد کرد. شرکای پروژه که شامل شرکت مخابراتی عربستانی «STC»، کمپانی مصری «Telecom Egypt» و آفریقایی «WIOCC» هم نیز می شود، انتظار دارند این پروژه در سال ۲۰۲۳ یا اوایل ۲۰۲۴ به بهره برداری برسد. ظرفیت پروژه در آن زمان از کل کابل های فعلی آفریقا بیشتر بوده و در بخش های کلیدی به ۱۸۰ ترابیت بر ثانیه خواهد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فریمان استان خراسان - رسید.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فریمان استان خراسان

فیسبوک و اپراتورهای مذکور درباره هزینه پروژه و میزان سرمایه گذاری حرفی به میان نیاورده اند. به گفته کمپانی آمریکایی استفاده از فناوری پیشرفته و مدرن بازدهی کابل را ارتقا داده و دسترسی به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فریمان استان خراسان - حداکثر پتانسیل را - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فریمان استان خراسان - تضمین می کند:

«برای اولین در سیستمی با این - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فریمان استان خراسان - ابعاد از رساناهای آلومینیومی جدید در کابل های زیر دریا استفاده شده است. علاوه بر این ما با استفاده از - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فریمان استان خراسان - فناوری SDM1 هشت جفت فیبر نوری را دو برابر کرده ایم.»

یکی دیگر از تدابیر طراحان پروژه نصب کابل ها در نقاط خاص و به شکلی بوده که - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فریمان استان خراسان - کمترین احتمال برخورد با اشیاء دیگر و قطع اتصال را دارند. فیسبوک همچنین با اشاره به بحران کرونا به اهمیت دسترسی همه افراد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فریمان استان خراسان - به اینترنت برای کار و تحصیل اشاره کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone