🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21057.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن ماسک از گوگل پلی حذف شد

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در توییتی خبر از حذف اپلیکیشن ماسک توسط گوگل‌پلی داده است؛ اپلیکیشنی که برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا تهیه و تولید شده است. «کیانوش جهانپور» حذف ماسک از ...

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در توییتی خبر از حذف اپلیکیشن ماسک توسط گوگل‌پلی داده است؛ اپلیکیشنی که - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرعین استان اردبیل - برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا تهیه و تولید شده است.

«کیانوش جهانپور» حذف ماسک - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرعین استان اردبیل - از گوگل پلی را در راستای «تحریم های ضد بشری - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرعین استان اردبیل - غرب وحشی» دانسته و از تمامی شهروندان خواسته که از طریق مارکت‌های اندرویدی دیگر این اپلیکیشن را نصب کنند و لینک مستقیم دانلود این اپلیکیشن را نیز در توییت خود گنجانده است.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرعین استان اردبیل

پیش‌تر تحریم‌های گوگل - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرعین استان اردبیل - و یا اپل بر اپلیکیشن‌های ایرانی چندین بار اعمال شده است و با حذف ماسک نیز این شبهه پیش می‌آید که احتمالا بازهم تحریم‌ها وارد عمل شده و این اپلیکیشن را حذف کرده‌اند. اما آیا - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرعین استان اردبیل - محدودیت‌های انتشار اپلیکیشنی با محوریت کرونا صرفا مربوط به ایران است؟

از ماه‌های گذشته گوگل نظارت شدید‌تری روی اپلیکیشن‌هایی با محوریت ویروس کرونا را آغاز کرده و تقریبا بسیاری از اپلیکیشن‌های مربوط حذف شده‌اند یا دست کم در نتایج جستجو نمایش داده نمی‌شوند، چرا که از طریق این اپلیکیشن‌ها، در سطح جهانی سواستفاده‌هایی انجام شده بود. در واقع امروز اگر در گوگل پلی عباراتی همچون coronavirus و یا COVID-19 را جستجو کنید، به جز چند اپلیکیشن که متعلق به سازمان بهداشت جهانی است به مورد دیگری برنمی‌خورید و خود - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرعین استان اردبیل - این مارکت اندرویدی شما را به سایت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرعین استان اردبیل - اصلی مرکز بهداشت جهانی راهنمایی می‌کند. گرچه گوگل اعلام - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرعین استان اردبیل - کرده این اقدام را برای پخش نشدن اخبار غلط و یا مبارزه با عده‌ای سودجو انجام داده اما عده‌ای نیز بر این باور هستند که اقدام گوگل حذف صورت مساله بوده و با نظارت بیشتر می‌توان این اپلیکیشن‌های مفید را در آن داشت.

حال مشخص نیست که اپلیکیشن ماسک به دلیل ایرانی بودن حذف شده است یا صرفا به این دلیل که در گروه اپلیکیشن‌هایی قرار می‌گرفته که - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرعین استان اردبیل - مرتبط - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرعین استان اردبیل - با کرونا بوده است. گوگل هم به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرعین استان اردبیل - شکل عمومی توضیحی در این رابطه نداده هست، هرچند این احتمال وجود دارد که توضیح چرایی حذف برای سازندگان اپلیکیشن ماسک ارسال شده باشد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرعین استان اردبیل

مقامات دولتی در کشور، اعلام کرده‌اند که اپلیکیشن ماسک متعلق به بخش خصوصی بوده و دولت و حاکمیت نقشی در ساخت و توسعه آن ندارند، هرچند در این رابطه توضیح خاصی در وب‌سایت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرعین استان اردبیل - اپلیکیشن ماسک قابل مشاهده نیست. در ویدیوهای منتشر شده توسط ماسک، اعلام می‌شود که این سرویس توسط جمعی از دانش آموختگان و مهندسین دانشگاه شریف و شهید بهشتی و امیرکبیر نوشته شده است.

نکته مهم دیگر اینکه اپلیکیشن ماسک ادعای انتشار داده‌های کاربران و عدم حفاظت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرعین استان اردبیل - از آنها (که از سوی برخی کاربران در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرعین استان اردبیل - فضای مجازی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرعین استان اردبیل - مطرح شده) را - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرعین استان اردبیل - در وبسایت رسمی خود رد کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone