تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  4. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43499.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت مشغول توسعه کانکتوری USB-C برای دستگاه های بعدی سرفس است

مایکروسافت مشغول ساخت یک دانگل USB-C برای دیوایس های فعلی سرفس است اما این کمپانی ظاهراً در همین حال، مشغول توسعه کانکتوری USB-C برای لپ تاپ ها و تبلت های آتی خود نیز هست. مایکروسافت ...

مایکروسافت مشغول ساخت یک دانگل USB-C برای دیوایس های فعلی سرفس است اما این کمپانی ظاهراً در همین حال، مشغول توسعه کانکتوری USB-C برای لپ تاپ ها و تبلت های آتی خود نیز هست. مایکروسافت در پتنتی که به تازگی رویت - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شده، درباره ورژنی از پورت کانکتور سرفس خود صحبت کرده که با دیوایس های مجهز به USB-C سازگاری دارد.

این پتنت راهکاری را توصیف می کند که نه تنها اجازه می دهد کانکتور مغناطیسی مایکروسافت برای برق رسانی کماکان به فعالیت خود ادامه دهد، بلکه طراحی مخروطی آن اجازه می دهد تا به راحتی در پورت USB-C قرار گیرد. متاسفانه مایکروسافت در پتنت خود می گوید که این کانکتور تنها از سرعت USB 2.0 پشتیبانی می کند که - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - باعث می شود - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آن را اندکی بی مصرف تلقی کنیم؛ - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - زیرا اکثر USB های نوع C - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از قابلیت های USB 3.0 و USB 3.1 پشتیبانی می کنند.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی
کانکتور فعلی دیوایس - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های سرفس.

با این همه ممکن است مایکروسافت موفق به پیاده سازی سرعت USB 3 روی پورت - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دستگاه - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سرفس شده باشد و صرفاً سرفس کانکتور را به USB 2 محدود کند. در هر صورت، اکثر کاربران سرفس امیدوار هستند مایکروسافت تاندربولت را نیز در برنامه های خود برای تعبیه USB-C - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از یاد نبرد.

پانوس پانای، مدیر واحد سرفس مایکروسافت مدتی پیش در یکی از مصاحبه های خود گفت که این کمپانی رویکردی محتاطانه در قبال USB-C برای سرفس در پیش گرفته است. وی گفت آخرین کاری که مایکروسافت می خواهد انجام دهد، حذف - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پورتی است که مردم امروز، فردا و پس فردا به آن نیاز دارند؛ - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آن هم تنها به خاطر دستیابی به تکنولوژی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تازه ای که موانعی در برابر مشتریان قرار می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone