🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  3. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  4. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34497.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

تست مقاومت شیائومی ردمی نوت ۵ پرو [تماشا کنید]

شیائومی همیشه به تولید موبایل های ارزان قیمت با مشخصات سخت افزاری قدرتمند معروف بوده و به همین دلیل در کشورهایی نظیر چین و هند طرفداران بسیاری دارد، با این حال شوالیه چینی زمانی که ...

شیائومی همیشه به تولید موبایل های ارزان قیمت با مشخصات سخت افزاری قدرتمند - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران - معروف بوده و به همین دلیل در کشورهایی نظیر چین و هند طرفداران بسیاری - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران - دارد، با این حال شوالیه چینی زمانی که پای مقاومت میان رده ها به میان می آید، ظاهرا حرف چندانی برای گفتن ندارد.

کانال یوتیوبی JerryRigEverything که در زمینه محک زدن گجت ها از نظر مقاومت در برابر خراش، آتش و فشار شهرت دارد، اخیرا سراغ یکی از میان رده های شیائومی به نام ردمی نوت ۵ پرو رفته که اواخر سال گذشته معرفی شد.

تست «زک نلسون» با آزمایش آسیب پذیری نمایشگر در برابر خراش شروع می شود که به لطف محافظ گوریلا گلس تا سطح ۵ از خود مقاومت نشان می دهد اما در سطوح ۶ و به ویژه ۷ خراش ها ظاهر می شوند. کلیدهای فیزیکی و لبه کناری از فلز ساخته شده اند اما پنل فوقانی پلاستیکی است و سطح رویی آن به راحتی کنده می شود.

سنسور اثر انگشت حرف چندانی برای گفتن نداشته و نه تنها خراش های بسیاری روی آن شکل - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران - می گیرد بلکه دیگر قادر به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران - شناسایی اثر انگشت کاربر نیست.

نمایشگر ۵.۹۹ اینچی از نوع IPS LCD بوده و از اینرو پس از تیره شدن بر اثر حرارت باید دوباره به حالت قبلی بازگردد که پس از ۹ ثانیه همین اتفاق هم می افتد.

در مرحله سوم نوبت به تست خمش می رسد که با ارفاق می توان به نوت ۵ پرو نمره قبولی داد، با این وجود فاصله ای بین - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران - صفحه نمایش و فریم ایجاد شده و ضعیف ترین بخش قاب که بین کلیدهای صدا و پاور قرار دارد، ممکن است با افزایش فشار دچار شکستگی شود.

ردمی نوت ۵ پرو از پورت نسبتا قدیمی micro-USB و فرستنده مادون قرمز بهره برده و حاشیه قابل توجهی در اطراف نمایشگر آن دیده می شود، با این حال چیپست اسنپدراگون ۶۳۶، ۴ گیگابایت رم و قیمت ۲۰۰ یورویی خریداران بسیاری - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران - را به آن جلب - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران - کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone