🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42791.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

چگونه در ویندوز فایل های تکراری را پیدا و حذف کنیم؟

ابزار مختلفی وجود دارند که به شما کمک می کنند در سیستم عامل ویندوز فایل های تکراری و غیر ضروری را پیدا و به منظور آزاد کردن فضای ذخیره سازی رایانه تان نسبت به حذف ...

ابزار مختلفی وجود دارند که به شما کمک می کنند - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - در سیستم عامل ویندوز فایل های تکراری و غیر ضروری را پیدا و به منظور آزاد کردن فضای ذخیره سازی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - رایانه تان نسبت به حذف آن ها اقدام کنید. در همین خصوص باید گفت که کاربران نباید فایل های تکراری که در پوشه سیستمی ویندوز قرار دارند را حذف نمایند.

ویندوز و برخی از برنامه های نصب شده ممکن است برای آن که به درستی اجرا شوند به این فایل های تکراری مهم نیاز داشته باشند، بنابریچاین پاک کردن آن ها اصلاً - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به نفع تان نیست. اینجا هستیم تا چند نرم - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - افزار قدرتمند در این زمینه را به شما معرفی کنیم؛ پس در ادامه با ما همراه باشید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Auslogics Duplicate File - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - Finder

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

نرم افزارهای زیادی برای پیدا کردن و حذف فایل های تکراری مورد استفاده قرار می گیرند که متأسفانه پیچیده هستند.در همین رابطه باید بگوییم که Auslogics Duplicate File Finder از این - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - قاعده مستثنی است و شما را به واسطه رابط کاربری ساده اش به سمت خود جذب می کند.

این ابزار دارای یک پنجره پیش نمایش داخلی است که به شما اجازه می دهد با مشاهده تصاویر، گوش کردن به فایل های موسیقی و دیدن فیلم ها تصمیم بگیرید که چه فایل هایی باید از روی سیستم تان حذف شوند.

پیش از این برخی منتقدان وجود ابزار بی ارزش در Auslogics را از جمله ضعف های این برنامه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می دانستند، این در حالی است که پس از این قضایا به نظر می رسد که سیاست های توسعه دهنده Auslogics Duplicate File Finder تغییر کرده و خوشبختانه حالا با یک نرم افزار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - قدرتمند در زمینه شناسایی و حذف فایل های تکراری مواجه هستیم.

پس از اجرای Auslogics تنظیمات پیش فرض، که کافی نیز به نظر می - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - رسد به طور خودکار روی این ابزار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - پیکربندی می شود.

برنامه مذکور رایگان است و شما را مجبور نمی کند تا انواع و اقسام نرم افزارهای - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اضافه را نصب کنید. پس از اجرای Auslogics تنظیمات پیش فرض، که کافی نیز به نظر می رسد به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - طور خودکار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - روی این ابزار پیکربندی می شود. این برنامه پوشه های غیر سیستمی را در تمامی درایوهای موجود اسکن می کند.

با این حال قادر خواهید بود از طریق منوی سمت چپ درایوها و پوشه هایی که می خواهید اسکن شوند را انتخاب و سپس اقدام به جستجو نمایید. علاوه بر این نرم افزار قدرتمند Auslogics می تواند به طور پیش فرض فایل های تصویری، فایل های صوتی، فایل های ویدئویی، آرشیو ها و برنامه های کاربردی را مورد جستجو قرار دهد.

امکان انتخاب در میان این فرمت ها نیز در اختیار کاربران قرار داده شده است. در این میان اگر به دنبال یک فایل خاص هستید و پیدا کردن آن برایتان اهمیت دارد، به سادگی هرچه تمام تر می توانید از یک کلمه ویژه و یا بخشی از نام فایل مورد نظر استفاده و آن را در بخش جستجو وارد کنید.

پس از انجام جستجو، فهرستی از فایل - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - های تکراری به شما نشان داده می شود و قادر خواهید بود پیش نمایش آن ها را ببینید و یا به سایر اطلاعات موجود دسترسی داشته باشید. همچنین با کلیک کردن روی دکمه Filter قابلیت جستجو بر اساس تاریخ، اندازه و یا نوع فایل برای شما فعال خواهد شد.

در نهایت فایل هایی که می خواهید حذف شوند را انتخاب و روی گزینه Delete Selected Files کلیک - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نمایید تا فرایند شناسایی و حذف فایل های تکراری به پایان برسد.

CCleaner

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

CCleaner یکی از نرم افزارهای محبوب و قدرتمند در زمینه شناسایی و حذف فایل های تکراری به شمار می رود. از جمله ویژگی های نرم افزار CCleaner می توان به حذف فایل های ناخواسته و موقت جهت آزادسازی فضای ذخیره سازی رایانه اشاره کرد. با این حال این برنامه قابلیت شناسایی و حذف فایل های تکراری را نیز ارائه می نماید.

برای پیدا کردن این ویژگی CCleaner را اجرا کرده و مسیر Tools > Duplicate Finder را طی کنید. لازم - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به ذکر است که این قابلیت در تمامی نسخه های CCleaner وجود دارد و کاربران نیازی به خرید نسخه Pro این نرم افزار ندارند.

برنامه قدرتمند CCleaner قابلیت شناسایی و حذف فایل های تکراری را نیز ارائه می نماید.

تنظیمات پیش فرص CCleaner به شما اجازه می دهد تا با نادیده گرفتن فایل های سیستمی به جستجوی فایل های تکراری در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - درایو C بپردازید. همچنین می توانید با ضربه زدن روی دکمه Add واقع در بخش Include یک دایرکتوری به خصوص را برای جستجو و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شناسایی فایل های تکراری انتخاب نمایید.

در همین رابطه به هنگام انتخاب یک پوشه جدید حتماً گزینه Include files and subfolders را نیز انتخاب کنید تا تمامی فایل ها و زیرپوشه های موجود در آن - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - پوشه نیز توسط CCleaner مورد اسکن قرار بگیرند. رابط کاربری این نرم افزار به خوبی Auslogics Duplicate File Finder نیست و امکان - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دیدن پیش نمایش فایل ها نیز در آن گنجانده نشده است.

با این حال CCleaner به کاربر اجازه می دهد فایل هایی که می خواهد حذف کند را انتخاب نموده و یک فایل تکست نیز از تمامی فایل های تکراری موجود تهیه نماید. در صورتی که می خواهید یک فایل تکراری به خصوص را روی رایانه خود مشاهده کنید کافیست در فهرست به نمایش در آمده روی آن راست کلیک نمایید و گزینه Open - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - containing folder را انتخاب کنید.

SearchMyFiles

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

SearchMyFiles یک برنامه پیشرفته تر با فیلترهای قابل شخصی سازی است. به عنوان مثال این ابزار می تواند فایل های ایجاد و یا اصلاح شده را جستجو کند و یا این فرایند را بر حسب تاریخ و زمان - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خاصی که مشخص شده شما مشخص می - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کنید انجام دهد.

این نرم افزار توسط NirSoft توسعه داده شده است و به هنگام نصب ابزار مفید دیگری را نیز به منظور رفاه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - حال کاربران ایجاد می کند. - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - همچون دیگر اپلیکیشن های NirSoft، از SearchMyFiles هم می توانید به صورت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - پورتابل - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - (قابل حمل) استفاده کنید.

نرم افزار فوق را اجرا کرده و از طریق بخش Search Mode که در بالای - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - پنجره قرار دارد روی گزینه Duplicates Search ضربه بزنید. پس از آن - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به سمت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - چپ صفحه نگاه کنید و با استفاده از دکمه Browse واقع در بخش Base Folders پوشه هایی که می خواهید جستجو در آن ها رخ بدهد را مشخص - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نمایید.

در همین رابطه با انتخاب درایو \:C، پوشه ها و فایل های موجود در این درایو نیز مورد جستجو قرار می گیرند. در پایان تنظیمات دلخواه خود را انجام دهید و سپس برای شروع جستجوی فایل های تکراری روی دکمه Start Search کلیک نمایید. پس از آن فهرستی از فایل های تکراری را مشاهده خواهید کرد که با گلچین کردنشان می توانید نسبت به حذف آن ها اقدام - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone