🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42793.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی نوت 8 همراه با یک دستگاه هدفون حرفه ای AKG عرضه می شود

سامسونگ امروز بالاخره گلکسی نوت 8 را معرفی کرد. این فبلت که مدت ها منتظرش بودیم، وظیفه سنگینی را بر عهده دارد و باید تلاش کند تا خانواده نوت را دوباره به اوج محبوبیت برگرداند. ...

سامسونگ امروز بالاخره گلکسی نوت 8 را معرفی کرد. این فبلت که مدت ها منتظرش بودیم، وظیفه سنگینی را بر عهده دارد و باید - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تلاش کند تا خانواده نوت را دوباره - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به اوج محبوبیت برگرداند.

در رویداد معرفی این دستگاه، مدیران ارشد سامسونگ از یک دستگاه هدفون حرفه ای AKG خبر دادند که به صورت رایگان درون جعبه گلکسی نوت 8 قرار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - خواهد گرفت. البته - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هنوز مشخص نیست آیا دریافت این هدفون شرایط خاصی دارد یا خیر، اما همین خبر به تنهایی می - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تواند دوستداران صدا را شیفته نوت 8 نماید.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

هدفون های AKG توسط کمپانی بزرگ و معتبر هارمان کاردن (Harman Kardon) ساخته می شوند، که چند ماه قبل به مبلغ 8 میلیارد دلار توسط سامسونگ خریداری شد. محصولات این شرکت که با - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - برندهای مختلف عرضه می شود، همواره در میان برترین دستگاه های صوتی بازار قرار داشته اند و هدفون AKG همراه نوت 8 هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

گفتنیست گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن هم در برخی بازارها به صورت محدود همراه با هدفون های AKG عرضه شدند، اما هنوز نمی دانیم آیا ارائه این وسیله جانبی با نوت 8 هم به بازارهای خاصی محدود خواهد بود یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone