🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15559.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

پشتیبانی از رمزارزها به سیستم پرداخت «ونمو» اضافه شد

«ونمو»، سرویس پرداخت و انتقال وجه که زیرمجموعه پی‌پل است، از رمزارزها پشتیبانی می‌کند. در فاز اول بیش از ۷۰ میلیون کاربر ونمو امکان خرید، فروش و نگهداری چهار رمزراز شامل بیت کوین،‌ اتریویم، لایت ...

«ونمو»، سرویس پرداخت و انتقال وجه که زیرمجموعه پی‌پل است، از رمزارزها پشتیبانی می‌کند. در فاز اول بیش از ۷۰ میلیون کاربر ونمو امکان خرید، فروش و نگهداری چهار رمزراز شامل بیت کوین،‌ اتریویم، لایت کوین و بیت کوین کش را از طریق این پلتفرم در اختیار خواهند داشت.

پیشتر نیز این شرکت اعلام کرده بود که برای پشتیبانی از ارزهای رمزنگاری شده - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نکا استان مازندران - در سال ۲۰۲۱ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نکا استان مازندران - برنامه‌هایی را دنبال می‌کند. کاربران ونمو - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نکا استان مازندران - می‌توانند از طریق این اپلیکیشن برای یکدیگر پول واریز کنند. به علاوه امکان خرید از فروشگاه‌هایی که از ونمو پشتیبانی می‌کنند از دیگر خدمات این - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نکا استان مازندران - اپلیکیشن است.

شرکت ونمو ضمن اعلام پشتیبانی از چهار رمزارز در گام اول، می‌گوید این - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نکا استان مازندران - خدمات را برای مخاطبان جوان‌تر خود که به چنین حوزه‌هایی علاقمند هستند، تدارک دیده است.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نکا استان مازندران

«دارل ایش»، مدیر کل ونمو در این باره توضیح می‌دهد:

«برخی مشتریان ونمو از پی‌پل و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نکا استان مازندران - برخی از ونمو استفاده می‌کنند. ما برای گروهی از مخاطبان خود که به خرید و فروش رمزارزها علاقمندند، چنین - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نکا استان مازندران - امکانی را در ونمو در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم پاسخگوی نیاز آنها باشیم.»

وی در ادامه صحبت‌های خود اضافه می‌کند که کاربران این اپلیکیشن اکثرا جوان و در رده سنی ۲۰ تا ۳۰ سال قرار دارند. این افراد معمولا علاقمند به سرمایه‌گذاری در رمزارزها هستند. در جریان همه‌گیری کرونا، کاربران - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نکا استان مازندران - بیشتری به سمت خرید و فروش رمزارزها متمایل شده‌اند.

این اپلیکیشن علاوه بر اینکه از رمزارزها پشتیبانی می‌کند، خبرهایی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نکا استان مازندران - را نیز در مورد آن‌ها به اشتراک می‌گذارد که به تعامل بیشتر کاربران در این حوزه کمک می‌کند. این شرکت اعلام کرده‌ قصد دارد محتواهای - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نکا استان مازندران - ویدیویی آموزشی را برای پاسخ‌دهی به سوالات برخی کاربران جوان در - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نکا استان مازندران - حوزه رمزارزها به پلتفرم خود اضافه کند.

به علاوه این - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نکا استان مازندران - اپلیکیشن کارمزد پایینی را برای خرید - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نکا استان مازندران - و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نکا استان مازندران - فروش ارزهای دیجیتال در سیستم خود در نظر گرفته تا کاربران بیشتری تمایل به استفاده از این اپلیکیشن برای تبادلات رمزارزها پیدا کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone