🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42792.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی نوت 8 در برابر گلکسی نوت 7: آنچه تغییر کرده است

سامسونگ امروز تازه ترین فبلت از خانواده نوت خود را معرفی کرد که ویژگی های قابل توجهی داشته و نخستین موبایل تولیدی کمپانی مذکور با ماژول دوربین دوگانه است. اما دوربین جدید تنها تفاوت گلکسی ...

سامسونگ امروز تازه ترین فبلت از خانواده نوت خود را معرفی کرد که ویژگی های قابل توجهی داشته و نخستین موبایل تولیدی کمپانی مذکور با ماژول دوربین دوگانه است.

اما دوربین جدید تنها تفاوت گلکسی نوت 8 با عضو قبلی خانواده نیست - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و علاوه بر اضافه شدن دستیار هوشمند بیکسبی با دکمه اختصاصی، شاهد تغییرات زیادی در زمینه طراحی و همچنین سخت افزار داخلی نسبت به گلکسی نوت 7 هستیم که می توانید این تفاوت ها را در جدول زیر مشاهده کنید:

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مشکین شهر استان اردبیل

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone