🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10695.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

راهکار جدید کلاهبرداران برای کسب درآمد از اینستاگرام: مسدود کردن اکانت در ازای ۶۰ دلار

کلاهبرداران در اینستاگرام سازوکار جدیدی به وجود آورده‌اند تا در ازای دریافت ۶۰ دلار هر اکانتی که شما بخواهید را روی این شبکه اجتماعی مسدود کنند. این افراد گاهی اوقات در فرآیند بازیابی همین اکانت‌ها ...

کلاهبرداران در اینستاگرام سازوکار جدیدی به وجود آورده‌اند تا در ازای دریافت ۶۰ دلار هر اکانتی که شما بخواهید را روی این شبکه اجتماعی مسدود کنند. این افراد گاهی اوقات در فرآیند بازیابی همین اکانت‌ها پول بیشتری طلب می‌کنند و درآمد بالاتری به دست می‌آورند.

بر اساس مصاحبه‌ها و اطلاعاتی که Motherboard به دست آورده، در این فرآیند از یک اکانت تایید شده برای جعل هویت اکانت هدف استفاده می‌شود. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بانه استان کردستان - کلاهبرداران نام، تصویر و بیوی اکانت سوژه را - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بانه استان کردستان - روی اکانت خود ثبت و بعد آن را به مدیران اینستاگرام گزارش می‌کنند تا - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بانه استان کردستان - به عنوان جعل - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بانه استان کردستان - اکانت حذف شود. ظاهرا تا زمانی که عکس یک انسان در تصویر پروفایل اکانت سوژه وجود داشته باشد، این روش کار می‌کند.

«مادربرد» می‌گوید عده دیگری از کاربران به خاطر نقض قوانین اینستاگرام در زمینه خودکشی و خودآزاری مسدود شده‌اند. در این روش احتمالا از اسکریپت‌هایی استفاده شده که می‌توانند بدون رسیدن به آستانه اسپم ثبت گزارش‌ها، از این ابزار برای گزارش دروغین بهره بگیرند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بانه استان کردستان

تجارت مسدودسازی حساب‌های کاربری حداقل برای یکی از این کلاهبرداران که با مادربرد حرف زده، بسیار پردرآمد بوده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بانه استان کردستان - است. او می‌گوید مسدودسازی اکانت‌ها تقریبا یک کار تمام وقت محسوب می‌شود و در یک ماه درآمد دلاری پنج رقمی را به ارمغان - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بانه استان کردستان - می‌آورد.

برخی از این کلاهبرداران برای بازپس‌گیری حساب‌های مسدود شده حدود ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار از کاربران پول می‌گیرند. عده‌ای از کاربران می‌گویند پس از مسدودسازی حساب خود بلافاصله پیامی برای کمک در فرآیند بازپس‌گیری دریافت کرده‌اند. گاهی اوقات اکانتی که آن‌ها را گزارش کرده، دنبال‌کننده اکانتی بوده که پیشنهاد کمک برای برگرداندن اکانت را به قربانیان داده است.

اینستاگرام هنوز به درخواست رسانه‌ها برای اظهارنظر در این مورد واکنشی نشان نداده، اما اعلام شده که آن‌ها در حال بررسی سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات مسدودسازی هستند. اینستاگرام از کاربران خواسته تا اکانت‌های مشکوک به فعالیت در این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بانه استان کردستان - زمینه را به این شرکت گزارش کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone