🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18712.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

HTC دیزایر 21 پرو 5G با نمایشگر 90 هرتزی معرفی شد

شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی در ابتدای سال نو میلادی از گوشی هوشمند میان رده جدید خود به نام «دیزایر 21 پرو 5G» با بهره‌مندی از نمایشگر 90 هرتزی، دوربین 48 مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت بالا ...

شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی در - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر شاندیز استان خراسان - ابتدای سال نو میلادی از گوشی هوشمند میان رده جدید - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر شاندیز استان خراسان - خود به نام «دیزایر 21 پرو 5G» با بهره‌مندی از نمایشگر 90 هرتزی، دوربین 48 مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت بالا رونمایی کرد.

گوشی هوشمند میان رده اچ‌تی‌سی دیزایر 21 پرو 5G از نمایشگر 6.7 اینچی بزرگ IPS LCD با رزولوشن 2800 در 1080 پیکسل، نرخ بروز رسانی 90 هرتز، چیپست - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر شاندیز استان خراسان - اسنپدراگون 690 کوالکام، رم 8 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر شاندیز استان خراسان

در پنل پشتی دیزایر 21 پرو 5G چهار دوربین تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین ثانویه فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین‌های ماکرو و حسگر تشخیص عمق می‌شود. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی گوشی هوشمند - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر شاندیز استان خراسان - جدید در روزنه روی نمایشگر جای گرفته است.

موبایل جدید شرکت تایوانی با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژر 18 واتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. از نظر نرم‌افزاری نیز این - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر شاندیز استان خراسان - موبایل با سیستم عامل اندروید ۱۰ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

کاربران تایوانی می‌توانند اچ‌تی‌سی دیزایر 21 پرو را با قیمت 430 دلار خریداری کنند. هنوز تاریخ - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر شاندیز استان خراسان - عرضه آن در سایر بازارهای بین‌المللی از سوی اچ‌تی‌سی اعلام نشده است.

اچ‌تی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر شاندیز استان خراسان - سی در سال 2020 تنها دو گوشی هوشمند به بازار معرفی کرد؛ ‌اما به نظر می‌رسد تصمیم گرفته است در آغاز سال 2021 دست پر ظاهر شود و حضور پر رنگ‌تری در سال - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر شاندیز استان خراسان - نو میلادی در بازار داشته باشد.

اچ‌تی‌سی بعد از سال‌ها، طی دو ماه متوالی رشد درآمد خوبی را از آن خود کرده است و به نظر می‌رسد قصد دارد این روند را ادامه دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone