🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10718.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

چین از تنسنت به خاطر قابلیت Youth Mode در وی‌چت شکایت کرد

با وجود این که وی‌چت بخش بزرگی از زندگی دیجیتالی شهروندان چینی را شکل می‌دهد، این اتفاق باعث نشده دولت این کشور نسبت به این اپلیکیشن سخت‌گیری نداشته باشد. پکن ظاهرا از شرکت تنسنت، مالک ...

با وجود این که وی‌چت بخش بزرگی از زندگی دیجیتالی شهروندان چینی را شکل می‌دهد، این اتفاق باعث نشده دولت این کشور نسبت به این - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سبزوار استان خراسان - اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سبزوار استان خراسان - سخت‌گیری نداشته باشد. پکن ظاهرا از شرکت تنسنت، مالک وی‌چت به خاطر نقض قوانین حفاظت از کودکان در حالت Youth Mode شکایت کرده است.

به گزارش رویترز، دادستان پکن شرکت تنسنت را به خاطر نقض قوانین به دادگاه فراخوانده است اما دقیقا گفته نشده که وی‌چت چگونه با حالت Youth Mode قوانین حفاظت از کودکان را زیر پا گذاشته است. این حالت مانع از دسترسی نوجوانان به سیستم‌های پرداخت، قابلیت یافتن افرادی که از نظر جغرافیایی نزدیک شما هستند و اجرای برخی بازی‌ها می‌شود.

حالت - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سبزوار استان خراسان - Youth Mode اساسا یک - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سبزوار استان خراسان - ابزار کنترل برای والدین است که قابلیت‌های زیادی را برای مدیریت این سوپر اپ چینی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شرکت تنسنت هنوز نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده است. این شرکت اخیرا سخت‌گیری‌هایی را برای کاربران نوجوان بازی Honor of Kings اعمال کرد تا در طول روزهای هفته بیشتر از یک ساعت نتوانند بازی کنند.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سبزوار استان خراسان

این پرونده بخشی از اقدامات گسترده‌تر دولت چین در برابر صنعت گیم و پلتفرم‌های آنلاین است. مقامات پکن قبلا خواستار اعمال - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سبزوار استان خراسان - تدابیر حفاظتی بیشتری برای دفاع از کودکان در برابر تهدیدات آنلاین شده بودند. این کشور - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سبزوار استان خراسان - همچنین چند وقتی است که سعی دارد غول‌های - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سبزوار استان خراسان - فناوری چینی از جمله همین تنسنت، علی‌بابا و Didi را تحت کنترل درآورد و آن‌ها را با جریمه‌ها و تعلیق‌های موقتی روبرو کرده است.

قبلا در ماه آوریل در گزارش دیگری به نقل از منابع آگاه گفته شده بود که چین - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سبزوار استان خراسان - در حال آماده‌سازی جریمه‌ای سنگین علیه تنسنت است اما بعید به نظر می‌رسد که این جریمه - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سبزوار استان خراسان - رکورد جریمه ۲.۷۵ میلیارد دلاری شرکت علی‌بابا را بشکند. علی‌بابا در ماه فروردین به خاطر - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سبزوار استان خراسان - نقض قوانین ضدانحصار و سلطه بر بازار و کسب و کارهای چینی با جریمه‌ای تاریخی مواجه شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone