🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11716.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل فروش پک باتری مگ‌سیف را با قیمت ۹۹ دلار برای سری آیفون ۱۲ آغاز کرد

اپل چندین ماه پس از معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۲، در سکوت خبری یک محصول مبتنی بر فناوری مگ‌سیف را عرضه کرد. این محصول که پک باتری مگ‌سیف نام دارد، قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس سری ...

اپل چندین ماه پس از معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۲، در سکوت خبری یک محصول مبتنی بر فناوری مگ‌سیف را عرضه کرد. این محصول که پک باتری - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دستجرد استان قم - مگ‌سیف نام دارد، قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس سری آیفون ۱۲ را فعال می‌کند.

این محصول در رنگ سفید به فروش می‌رسد و ظاهرا روی آن یک - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دستجرد استان قم - پوشش - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دستجرد استان قم - سیلیکونی قرار دارد. طبق مشخصات، پک باتری مگ‌سیف ۱۱.۱۳ - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دستجرد استان قم - وات ساعتی است که می‌تواند بخشی از باتری آیفون ۱۲ را شارژ - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دستجرد استان قم - کند. آیفون ۱۲ به یک باتری - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دستجرد استان قم - ۱۰.۷۸ وات ساعتی مجهز شده، اما شارژ Qi می‌تواند باعث اتلاف انرژی شود، بنابراین نمی‌توان چندان روی عملکرد آن حساب باز کرد.

پک باتری مگ‌سیف می‌تواند با سرعت ۵ وات آیفون را شارژ کند، البته - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دستجرد استان قم - اگر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دستجرد استان قم - آن را به برق وصل کنید، سرعت شارژ به ۱۵ وات می‌رسد. - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دستجرد استان قم - این محصول و آیفون را می‌توان بطور همزمان شارژ کرد. به گفته اپل، با اتصال کابل لایتنینگ به پک باتری، سرعت شارژ وایرلس به ۱۵ وات می‌رسد و در صورت استفاده از - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دستجرد استان قم - شارژر ۲۰ واتی، این سرعت بیشتر هم می‌شود.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دستجرد استان قم

اگر آیفون به منبع برق وصل باشد، می‌تواند پک باتری را شارژ کند. به گفته اپل، کاربران - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دستجرد استان قم - زمانی که - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دستجرد استان قم - در حال استفاده از پورت آیفون هستند مانند اتصال به مک، می‌توانند پک باتری مگ‌سیف را به این شکل شارژ کنند. این ویژگی همان شارژ بی‌سیم معکوس آیفون ۱۲ است که انتظار می‌رود در آیفون ۱۳ هم وجود داشته باشد.

در اسناد پشتیبانی پک باتری مگ‌سیف به این موضوع اشاره شده که برای استفاده از آن، باید آیفون به iOS 14.7 یا نسخه‌های جدیدتر مجهز باشد. وضعیت شارژ این باتری را هم می‌توان در هوم اسکرین یا در ویجت - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دستجرد استان قم - باتری - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دستجرد استان قم - مشاهده کرد.

به گفته کوپرتینویی‌ها، احتمال اینکه آیفون در زمان استفاده از این - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دستجرد استان قم - شارژر گرم شود وجود دارد. در صورتی که دما افزایش چشمگیری پیدا کند، آیفون برای افزایش طول عمر باتری میزان شارژ را به ۸۰ درصد محدود می‌کند تا دمای آیفون کاهش یابد.

کاربران از همین امروز می‌توانند این پک باتری را سفارش دهند و ۵ تا ۷ روز - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دستجرد استان قم - دیگر آن - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دستجرد استان قم - را تحویل بگیرند.

- تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دستجرد استان قم -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone