🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11717.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

عرضه جهانی سرویس یوتیوب Shorts آغاز شد

سرویس یوتیوب Shorts، رقیب تیک تاک بالاخره از حالت عرضه محدود درآمد و به‌صورت جهانی در دسترس کاربران قرار گرفت. حالا کاربران اکثر کشورها می‌توانند از ویدیوهای کوتاه این سرویس استفاده کنند و برای آن ...

سرویس یوتیوب Shorts، رقیب تیک تاک بالاخره از حالت عرضه محدود درآمد و به‌صورت جهانی در دسترس کاربران قرار گرفت. حالا کاربران اکثر کشورها می‌توانند از ویدیوهای کوتاه این سرویس استفاده کنند و برای - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر جعفریه استان قم - آن محتوا بسازند.

یوتیوب Shorts سال گذشته میلادی در هند شروع به کار کرد و بعد به ۲۶ کشور دیگر از جمله آمریکا و بریتانیا رفت. حالا یوتیوب امروز اعلام کرده که اگرچه سرویس Shorts هنوز در فاز بتا قرار دارد، اما بیش از ۱۰۰ کشوری که در حال حاضر از خدمات یوتیوب بهره می‌برند، می‌توانند به سرویس Shorts هم دسترسی داشته باشند.

یوتیوب با راه‌اندازی این سرویس به دنبال جذب بخشی از - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر جعفریه استان قم - سهم بازار تیک تاک است. با این حال، Shorts این شانس را دارد که از یکپارچگی درون بزرگ‌ترین پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو دنیا استفاده کرده و عقب‌ماندگی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر جعفریه استان قم - خود را نسبت به تیک تاک جبران کند.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر جعفریه استان قم

سرویس - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر جعفریه استان قم - Shorts - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر جعفریه استان قم - اخیرا این قابلیت را در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار داد - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر جعفریه استان قم - تا بتوانند از ویدیوهای یوتیوب نمونه صوتی بگیرند. گوگل می‌گوید در تلاش است که روش‌هایی را برای ایجاد پیوند بین ویدیوهای Short و ویدیوهای - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر جعفریه استان قم - معمولی یوتیوب که از آن‌ها نمونه صوتی گرفته شده، ایجاد کند.

نکته عجیب ماجرا این است که یوتیوب سعی دارد فرمت ویدیوهای کوتاه تیک تاک را کپی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر جعفریه استان قم - کند، در حالی که تیک تاک می‌خواهد به سمت ویدیوهای طولانی یوتیوب پیش برود. البته این اتفاق از یک نگاه منطقی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر جعفریه استان قم - است، چون - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر جعفریه استان قم - این شرکت‌ها در زمینه فعالیت خود بازار را به اندازه کافی در دست گرفته‌اند - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر جعفریه استان قم - و می‌خواهند سهمی از سایر حوزه‌ها داشته باشند.

تیک تاک اخیر حداکثر مدت زمان ویدیوها خود را برای همه کاربران به سه دقیقه افزایش داد. افزون بر این، اپلیکیشن این پلتفرم چندی قبل برای اندروید TV و فایر TV منتشر شد. از زمانی که ممنوعیت استفاده از تیک تاک در آمریکا لغو شده، این شرکت با انگیزه و امید بیشتری به فعالیت و ارائه قابلیت‌های جدید ادامه می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone